سازمان آرامستان‌های اصفهان تاپایان سال در مصرف برق خودکفا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 09 January 2024

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح نصب پنل‌های خورشیدی در سازمان آرامستان‌های اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۲، در تولید برق بخشی از مسیر خودکفایی در برق می‌رسد.


علی حاجیان افزود: هوشمند سازی تاسیسات، جایگزینی روشنایی‌هایی کم مصرف به جای لامپ‌های فرسوده و پر مصرف، برنامه تغییر در وضعیت خاموشی و روشنایی آرامستان‌ها ازجمله طرح‌های صرفه جویی در بحث انرژی برق در آرامستان هاست.


وی با بیان اینکه این سازمان در زمینه مصرف آب و گاز نیز طی دو سال صرفه جویی قابل توجهی داشته ادامه داد:در زمینه میزان مصرف آب با اصلاح شــبکه، ۵۰ درصد کاهش مصرف داشــتم.


مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها با اشاره به اینکه این سازمان امسال به طور جدی به موضوع توسعه انرژی‌های پاک وارد شده است، تمرکز ما امسال بر مدیریت مصرف برق است و طبق تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری اصفهان تا پایان سال ۵۳۰ کیلووات به ظرفیت پنل‌های خورشیدی این سازمان افزوده خواهد شد.


حاجیان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ کیلووات پنل خورشیدی راه اندازی شده اضافه کرد: کل مصرف برق سازمان آرامستان‌ها حدود ۱۳۰۰ کیلووات در ساعت است که با نصب پنل‌های خورشیدی جدید می‌توانیم نیمی از میزان برق مورد نیاز ســازمان را تامین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار