مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در استان وجود ندارد و اگر هم قرار بر افزایش قیمت‌ها باشد، بطور قطع خبر آن در سطح ملی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 29 December 2023

امید شریفی با اشاره به شایعات منتشر شده در باره افزایش قیمت نان در استان افزود: قیمت نان یارانه‌ای نوع «یک» و «دو» از سال گذشته تاکنون در اصفهان هیچگونه افزایشی نداشته است.

وی ادامه داد: قیمت نان یارانه‌ای دولتی مُتاثر از سیاست‌های ملی است و تصمیم‌گیری در باره آن نیز در سطح ملی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به بازرسی‌های مُستمر میدانی و سامانه‌ای هوشمند در باره فروش نان در استان اظهار داشت: سامانه‌ای با عنوان «نانینو» برای ساماندهی یارانه گندم، آرد و نان از سال گذشته توسط دولت راه‌اندازی شد که در آن کلیه عملکرد نانوایی‌ها در زمینه قیمت و تراکنش‌ها بصورت روزانه، مستمر، برخط و هوشمندانه ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسی اصناف و بازرسی جهاد سازمان کشاورزی بعنوان متولی، نظارت‌ را از طریق این سامانه و بطور نقطه‌زنی و دانسته انجام می‌دهند.

شریفی اضافه کرد: تراکنش‌ها یا فروش‌های غیرمتعارف نان از طریق این سامانه گزارش می‌شود و بازرسان بر اساس آن به تخلفات احتمالی رسیدگی می‌کنند.

وی بیان کرد: بازرسی‌های میدانی و سُنتی هم بصورت مُستمر صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند که این شکایت‌ها نیز بصورت سامانه‌ای به بازرسان ارجاع و رسیدگی خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار