نتایج بررسی هیأت‌های نظارت انتخابات از چهاردهم دی ماه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 24 December 2023

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: وبررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های نظارت در حال انجام است و از چهاردهم دی نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت، اعلام می‌شود.
محمدرضا جان‌نثاری افزود:امروز در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان، همانند یکشنبه‌های هر هفته وضعیت اجرای انتخابات در استان بررسی شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم دعوت از فرمانداران استان و بررسی روند اجرای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز آغاز شده و این هفته میزبان فرمانداران شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار بودیم.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد:فرمانداران این دو شهرستان گزارشی از فرایند اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه ارائه کردند.
محمدرضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار نیز گفت: شعب اخذ رأی در شهرستان تعیین شده و مباحث اجرایی تا هفته آینده به پایان خواهد رسید.
وی ادامه داد: در این شهرستان دو هیأت اجرایی در بخش مرکزی و بخش حبیب آباد پیش بینی و در بخش مرکزی ۵۸ شعبه و در بخش حبیب آباد ۱۸ شعبه در نظر گرفته شده است.
همچنین محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: برگزاری انتخابات اولویت نخست شهرستان است، ۱۰۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش میمه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سه انتخابات (حوزه اصلی، آشوریان و کلیمیان و ارامنه) در شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار برگزار خواهد شد درصدد هستیم هر سه انتخابات با قوت و قدرت در راستای سیاست‌های کلی نظام برگزار شود.
کاظمی طبا عنوان کرد: در این دو شهرستان اقلیت‌های دینی نیز ساکن هستند از این رو انتخابات آشوریان، کلیمیان و ارامنه نیز برگزار خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار