رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: یکدوره کلاس مربیگری درجه ۲ و ۳ بدنسازی و پرورش اندام آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 20 October 2015
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: یکدوره کلاس مربیگری درجه ۲ و ۳ بدنسازی و پرورش اندام آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر؛مرتضی خدابنده‌لو بااشاره به وضعیت داوری و مربیگری هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان اظهار داشت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در امر مربیگری و داوری هیچ‌گونه مشکلی ندارد و بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در رشته‌های پرورش، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قو‌ی‌ترین مردان در کشور جایگاه خوبی دارد و استان همدان از استان های صاحب نام در این رشته است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با بیان اینکه هر سال در ارزشیابی‌های فدراسیون بین استان‌های اول تا ششم قرار داریم، گفت: شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین، رزن، اسدآباد، ملایر، نهاوند و تویسرکان فعال هستند و این هیئت‌ها از بازوان قدرتمند هیئت استان محسوب می‌شوند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه در سالهای گذشته ورزش بانوان در این رشته فعال نبود اما با تصمیم فدراسیون نایب رئیس بانوان فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی معرفی شده است، گفت: هیئت‌های شهرستانی نیز ملزم شده‌اند نائب رئیس بانوان هیئت خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه استقبال جوانان و نوجوانان همدانی از این رشته مناسب است، بیان کرد: در حال حاضر شش هزار نفر در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان عنوان کرد: بیش از ۷۰ باشگاه خصوصی در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند که نظارت بر روی این باشگاه‌ها توسط هیئت و بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

خدابنده‌لو با اشاره به استعدادیابی در این رشته گفت: به دلیل اینکه استعدادیابی بدنسازی و پرورش اندام در دستور کار آموزش و پرورش قرار ندارد، جوانانی که در مسابقات استانی و مسابقات پاورلیفتینگ دارای رکوردهای خوبی هستند را گزینش و به مربیان و باشگاه‌های مورد نظر هیئت معرفی خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار