در مواجهه با کمبود سوخت نباید تحویل گاز به صنایعی که پیشران اقتصاد در کشور هستند محدود شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 08 December 2023

نماینده مردم مبارکه در مجلس در حاشیه بازدید از شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تولید ورق‌های فولادی خاص و خودکفایی کشور در زمینه واردات این محصولات فولادی گفت: در کشور با ایجاد ناترازی انرژی قطع انرژی، صنایع در دستور کار قرار می‌گیرد این در حالی است که صنایع بزرگ موتور و پیشران توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی در کشور هستند.


پروین صالحی افزود:توزیع بهینه انرژی در سراسر کشور در بخش خانگی، اداری، اصناف و صنایع باید در دستور کار وزارت نفت و نیرو قرار گیرد تا صنایع و تولیدات آن با مشکل مواجه نشود.


مدیرعامل فولاد مبارکه هم با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه به ویژه احداث خط نورد گرم ۲ این کارخانه گفت: با راه اندازی این خط تولید کشور از واردات محصولات و ورق‌های فولادی خاص بی نیاز می‌شود و با ایجاد ارزش افزوده نه تنها از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد بلکه زمینه رقابت در بازار‌های جهانی زمینه صادرات و ارزآوری برای صنعت فولاد کشور فراهم می‌شود.


یاسر طیب نیا توزیع متوازن انرژی و تامین نیاز صنایع فولادی را زمینه ساز رشد تولید در کشور برشمرد و افزود: با برنامه ریزی‌های دقیق در این شرکت فولادی چالش‌های انرژی مدیریت و نیاز صنایع پایین دستی به طور کامل تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار