امام جمعه موقت اصفهان گفت: عملیات «طوفان الاقصی» برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 10 November 2023

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ این شهر افزود: دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان‌الاقصی یک واکنش فلسطینی در مقابل جنایت‌های رژیم کودک‌کُش بود.

وی ادامه داد: جنایتکاران صهیونیستی در یک ماه گذشته بیش از چهار هزار کودک و هفت هزار زن و مرد را به شهادت رسانده اند و مناطق امن همچون بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

حجت الاسلام محمودی گفت: این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دولت استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

وی اضافه کرد: امروز چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شد.

حجت الاسلام محمودی همچنین با اشاره به روز کتابخوانی گفت: اهمیت کتابخوانی در دین اسلام به اندازه‌ای است که معجزه حضرت محمد(ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس نخستین آیه هایی که نازل شد با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم و علم توأم شده است.

وی با اشاره به سالروز حماسه اصفهان در روز ۲۵ آبان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان در این روز با صلابت و فریاد مرگ بر آمریکا ۳۷۰ پیکر شهید گلگون کفن خود را تشییع کردند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: صدام در حقیقت ابزار شیطان بزرگ بود و جوانان دلیر جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ با این شیطان و حامیانش، حماسه‌ها آفریدند و جاودان شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار