مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: ایران از دانش بالایی در صنعت توزیع برق برخوردار بوده و با وجود تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن، در این عرصه صددرصد خودکفاست.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 08 November 2023

مهرداد دادخواه در حاشیه اجرای مانور تعمیرات پیشگیرانه شبکه فشار متوسط هوایی منطقه مارشنان افزود: خودکفایی در صنعت برق مرهون «حرکت جهادی» است و کشور در حال تحریم و جنگ اقتصادی، تنها با مدیریت و عزم جهادی می‌تواند به موفقیت برسد.

وی ادامه داد:«مدیریت جهادی» یعنی بکارگیری تمام توان، نیرو و تجهیزات در اختیار در جهت رسیدن به اهداف و این مدیریت در صنعت توزیع برق نهادینه شده است و گذشتگان این عرصه نیز بخوبی وظایف خود را انجام و شبکه و تجربیات خود را در اختیار نسل بعد قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صنعت توزیع برق بدنبال آن است که در کنار مدیریت جهادی به کمک «مدیریت دانش»، تجربیات متخصصان و کارشناسان این حوزه را مستند و ثبت کند و آن را در اختیار نسل بعد قرار دهد و در مانور امروز نیز تبادل تجربیات از اهداف تعیین شده است و بسیاری از شرکت‌کنندگان در مانور برای نخستین بار در این منطقه حضور یافته‌اند.

دادخواه تصریح کرد: حرکت روبه رشد صنعت توزیع برق در سایه مدیریت جهادی چشمگیر است و سال گذشته متوسط نرخ خاموشی در منطقه شرق اصفهان حدود ۱۳۰ دقیقه و سال ۱۳۹۳ افزون بر یک هزار و ۱۰۰ دقیقه بود و همه همکاران عملیاتی، ادارای، پیمانکاران و مجموعه صنعت توزیع برق در ارتقای این شاخص موثر هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: مانور امروز با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فشار متوسط و همچنین افزایش پایداری تامین برق مشترکین به طول چهار کیلومتر با هزینه افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی یادآور شد: سال گذشته بدلیل بارش برف سنگین، شبکه فشار متوسط در «قلّه کوه مارشنان» مدتی مُختل و در زمان کوتاهی، با حضور ماموران شرکت توزیع برق این مشکل برطرف شد.

دادخواه افزود: شبکه فشار متوسط منطقه مارشنان، حدود ۶ کیلومتر مسیر کوهستانی و سخت‌گذر دارد که امروز تعمیرات پیشگیرانه چهار کیلومتر آن با موفقیت اجرا شد.

وی تصریح کرد: شبکه فشار متوسط منطقه مارشنان، بیشترین ارتفاع در بین شبکه‌های موجود در حوزه شرکت توزیع برق اصفهان را داراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار