آنچه باید درباره نمایشگاه صنعت ساختمان 1402 اصفهان بدانیم
نمایشگاه صنعت ساختمان که به نوعی می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی اصفهان است امسال در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 16 October 2023

نزدیک به سه دهه است که این نمایشگاه دریچه‌ای را به روی تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنعت ساختمان در مرکز و جنوب کشور گشوده است.

امسال نیز بیست و ششمین دوره این نمایشگاه در ابعادی گسترده‌تر برگزار می شود. این نمایشگاه از سال ۱۳۷۶ شمسی هرساله در شهر اصفهان برگزار می‌شود؛ هدف نمایشگاه صنعت ساختمان گرد هم آوردن شرکت‌ها و طرح‌ها و ایده‌های جدید برای ارتقای کسب‌وکار، اقتصاد، جامعه و فرهنگ است.

با نگاهی به گذشته این نمایشگاه باید گفت که طی ۱۰ سال گذشته نمایشگاه ساختمان اصفهان به نسبت متحول شده؛ در سال ۹۱ تنها ۵۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی با ۹۲ مشارکت کننده در محلِ پل تاریخی شهرستان اما امسال با شکوه هرچه تمام تر و در تدارک برای شروع به کار نمایشگاهی متفاوت و جذاب.

زمان ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان از سه ماه قبل از برگزاری آن شروع شد و ظرف مدت چهار روز کل فضای سرپوشیده پیش‌بینی شده رزرو گردید امری که حکایت از اعتبار و کیفیت این رویداد تخصصی دارد.

تبلیغات در نمایشگاه فرآیندی در هم آمیخته از مجموعه‌ای به هم تنیده علومی است که با توجه به تکنیک‌های خاص تبلیغاتی در سطح خُرد و کلان مقولة جذب مخاطب را ساماندهی می‌کند. شرکتهای بسیاری برای ادامه حیات در جوامع برندی امروز و بازاریابی در رسانه‌ای به نام نمایشگاه، حضور در عرصه رقابت تنگاتنگ برندهای نام آشنای قدیم و نامهای جدیدی را تجربه می‌کنند که برنامه ریزی‌های خاص خود را می‌طلبد. قطعاً و به صورت خود به خود جمع شدن مجموعه‌ای از خدمات و کالا در زیر یک سقف و ارائه آن دارای یک بُرد تبلیغاتی است. در نمایشگاه‌های تخصصی نیز هدف از تبلیغات را جذب مخاطبان خاص و متقاضیان به آن کالاها و نوآوری های جدید می دانند، چه در سطح خُرد و چه در سطح کلان.

بدون شک تبلیغات در ایجاد بازارهای رقابتی تاثیر دارد چرا که اگر بتوانیم تبلیغات صحیحی را با تکنیک های علمی ساماندهی کنیم دو قشر را تشویق به حضور در نمایشگاه کرده‌ایم؛ اول شرکت‌های هدف که با کالا و خدمات خود به نمایشگاه بیایند و دوم مخاطبان و نیازمندان آن کالا و خدمات که برای سفارش و خرید به نمایشگاه می‌آیند. تبلیغات برای جذب مشتری و فروش بیشتر و جلب نظر بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد که نیاز به مهندسی تبلیغات یا به نوعی مدیریت تبلیغات دارد و تبلیغات نمایشگاهی باید به صورت مجموعه‌ای برای قبل، حین و پس از نمایشگاه دیده شود.

در یک کلام، بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان دریچه ای از ارائه جدیدترین کالا و خدمات تازه تولید شده است که در آن به نمایش در می‌آید و این امر را می توان منحصر به فردترین خصوصیت خاص نمایشگاه دانست که به معرفی و نمایش نوآوری‌ها و کالاهای جدید می‌پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار