دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: ۲۰۰ اثر از ۴۰ کشور برای سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان ارسال شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 03 October 2023

مجید زین العابدین پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست داوران و خبرنگاران سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان بعد از چهارسال به اصفهان بازگشته که از این موضوع خوشحال هستیم، از مسئولان این شهر سپاس گذارم که همت کردند تا بچه‌های اصفهان با شور و نشاط میزبان هنرمندان باشند.

وی ادامه داد: آثاری از داخل و خارج از کشور داریم که به مدت یک هفته در سینماهای مشخص شده به نمایش گذاشته می‌شود. هنرمندان هم مانند کودکان و نوجوانان اصفهان شور و اشتیاق جشنواره را دارند، ۵۵۹ فیلم کوتاه، بلند، انیمیشن، داستانی برای جشنواره فرستاده شده تا بچه‌های اصفهان تماشا و انتخاب کنند.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان با بیان اینکه ۴۰ کشور حدود ۲۰۰ آثار برای جشنواره فرستادند، تصریح کرد: از میان این آثار، فیلم‌هایی که کیفیت خوب و قصه جذابی داشته باشند انتخاب می‌شوند. فیلم‌های سینمایی خوبی آماده شده که امیدواریم از آن‌ها لذت ببرید.

زین‌العابدین افزود: شعار این دوره از جشنواره بچه‌ها به سمت قله است که یعنی بچه‌ها به بالا نگاه کنید و موفق شوید. کارگاه آموزش فیلم سازی و المپیاد فیلمسازی نوجوانان را داریم که در کنار جشنواره آن را پیش می‌بریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار