کد خبر: ۱۱۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 16 October 2015

رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: در راستای برخورد با صنوف متخلف پوشاک در کرج تا کنون 13 واحد صنفی فعال در این بخش پلمب و از 8 واحد برتر تقدیر به عمل آمده است.

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه بر اساس تذکرات و صحبت‌های اخیر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز مبنی بر بررسی و بازرسی از اصناف پوشاک استان البرز اقداماتی در این راستا انجام شده است، اظهار داشت: بازرسی‌های مختلفی از واحدها و اصناف پوشاک محدوده چهارراه طالقانی، 45 متری گلشهر، گوهردشت و پاساژها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب و بازرسی از اصناف پوشاک البرز به صورت دوره‌ای و مستمر اجرا می‌شود، افزود: در این بازرسی‌ها عوامل و نیروهای اماکن، نیرو انتظامی، بازرسان سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها حضور دارند.

رئیس اتاق اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه 5 اکیپ متشکل از افراد و نیروهای مذکور در راستای اجرای این طرح حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: اخطار لازم به اصنافی که وضعیت نامناسب دارند و لباس‌های مبتذل و شیشه‌ای عرضه می‌کنند، ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از واحدهایی که کلیه قوانین را رعایت و فروشندگان آن‌ها در بحث رعایت حجاب دقت نظر کافی را دارند تقدیر به عمل می‌آید، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در وهله نخست تذکر لسانی و در صورت عدم توجه به این مهم واحد متخلف پلمب می‌شود.

کریمی با تاکید بر اینکه در نظر داریم برای کسبه‌‌ها کلاس‌های توجیحی برگزار می‌شود، یادآور شد: بعد از اجرای بازرسی صنوف پوشاک به سراغ سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه‌خانه‌ها در استان می‌رویم.

رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: در راستای برخورد با صنوف متخلف پوشاک تا کنون 13 واحد صنفی فعال در این بخش پلمب و از 8 واحد برتر تقدیر به عمل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار