ویژه برنامه کارگاه‌های آموزشی خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از سوم مهرماه آغاز می شود و تا سیزدهم مهرماه در فرهنگسرای رسانه اصفهان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 24 September 2023

از جمله این برنامه‌ها کارگاه« مبانی خبر و مهارت خبرنویسی» است که روز دوشنبه سوم مهرماه با تدریس مهری مصور برگزار می‌شود.«تکنیک های مصاحبه» و « عکاسی و تولید محتوا با موبایل» عنوان دو برنامه دیگری است که روز سه شنبه چهارم مهر ماه توسط بهناز عابدی و رضا امینی از اساتید این حوزه برگزار می‌شود. «آشنایی با مبانی و اصطلاحات سینمایی» نیز عنوان کارگاه آموزشی دیگری است که روز چهارشنبه پنجم مهرماه با مربیگری احسان امینی برای این نوجوانان تدریس خواهد شد. ششم مهرماه، خبرنگاران نوجوان پای درس حسین کلهر می‌نیشینند تا «خلاقیت و ایده پردازی» بیاموزند. «سواد رسانه ای و بازنمایی در رسانه » و « تکنیک‌های جریان سازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی» هم از سرفصل‌های تدریسی جا نمانده و قرار است روز شنبه هشتم مهرماه با تدریس سید سعید حسینی و امید طغیانی ویژه خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار شود.

دیگر کارگاه سینمایی این نوجوانان، آشنایی با«تکنیک‌های نقد و تحلیل فیلم» خواهد بود که بار دیگر احسان امینی‌ در روز یکشنبه نهم مهرماه آن را برای این خبرنگاران شرح خواهد.

احسان عبدی‌پور که خود روزگاری فیلمش برگزیده همین جشنواره بود، این بار در قامت مدرس مهمان جشنواره است تا چند و چون «ساخت پادکست» را در روز دوسنبه دهم مهرماه به نوجوانان روایت کند.
۱۳ مهر روز پایانی این سلسله کارگاه‌های آموزشی خواهد بود و با تدریس «گزارش خبری» توسط یونس شادلو، خبرنگاران نوجوان به استقبال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های جودکان و نوجوانان خواهند رفت که امسال از ۱۵ تا ۲۰ مهر به دبیری مجید زی‌العابدین در اصفهان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار