شهردار اصفهان با اشاره به تسلط، فرهنگ و مهارت نیروهای خدمات شهری برای پاکیزگی محدوده محول شده شهر کربلا به شهرداری اصفهان گفت: به همت تمام نیروهای خدوم شهر اصفهان، نصف‌جهان نیز به‌عنوان یکی از بهترین شهرها از نظر نظافت شهری شناخته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 02 September 2023

علی قاسم‌زاده در بازدید از محل اسکان خدمت‌رسانان شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: موقعیت حال حاضر، آرزوی هر ایرانی، مسلمان و شیعه بوده است و چه جهادها و خون‌ها در این راه ریخته شد تا بتوان به کربلا رسید.

وی افزود: عشق مبارزان دفاع مقدس این بود که سینه‌خیز به کربلا و غلامی اباعبدالله برسند و اینکه در حال حاضر شما به اینجا رسیده‌اید، برای همیشه نام شما در بین زائران و خدمتگزاران ماندگار خواهد کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پاکیزگی معابر در شهرهای نجف و کربلا را مشاهده کردم؛ «انصافا» که هیچ کجا همچون معابر محول شده به شهرداری اصفهان منظم نبود که نشان می‌دهد تسلط، فرهنگ و مهارت نیروهای نصف‌جهان بهتر است و به همت تمام نیروهای خدوم شهر اصفهان، نصف‌جهان نیز به‌عنوان یکی از بهترین شهرها از نظر نظافت شهری شناخته می‌شود.

وی گفت: امیدوارم نیروهای خدمات شهری از حضور در کربلا بهره‌مند شوند و بتوانیم این نیروها را به اتفاق خانواده خود به سفر مشهد اعزام کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از توفیقات امروز من، زیارت نوکران اباعبدالله است و یکی دیگر از افتخاراتم این است که نوکر، نوکران اباعبدالله باشم.

قاسم‌زاده تاکید کرد: قرار شده است نیروهای خدمات شهری به حرم‌های کاظمین و سامرا نیز مشرف شوند تا زیارت عتبات آن‌ها تکمیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار