اپليكيشن فراوكلا با هدف ارایه خدمات حقوقي آنلاين از فارس وارد اصفهان شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 29 August 2023

در همین ارتباط امین گندمکار، ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار نرم‌افزار فراوکلا عمده مشكلات حقوقي مردم را ناشی از عدم آگاهي آنها از قوانين دانست و گفت: يكي از عوامل بي اطلاعي مردم از قوانين در دسترس نبودن وكلاي آنلاين زبده و متخصص است. از اين رو وب‌سايت و اپليكيشن «فراوكلا» براي آگاهي از این قوانين طراحي شد تا وكلاي پايه يك زبده و متخصص به صورت آنلاين و به آساني در دسترس مردم قرار بگيرند.
به گفته وی، مردم مي توانند در زمان و شرايط خاص، سريع و آسان و به صورت آنلاين خدمات حقوقي مورد نياز خود را دريافت كنند و اين يكي از بهترين راه حل هاي ممكن براي كسب اطلاعات حقوقي افراد است.
ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار نرم‌افزار فراوکلا در ادامه گفت: علاوه براینها فراوكلا براي آگاهي از قوانين حقوقي با تمهيدات اجراشده كمك مي كند تا افراد بتوانند در هر حوزه اي كه بخواهند چه قبل از مشكلات حقوقي و چه بعد از آن، به صورت تخصصي از وكلاي پايه يك خدمات حقوقي آنلاين دريافت كنند.
گندمکار با اشاره به اینکه در حال حاضر ارائه خدمات حقوقي در فراوكلا به صورت مشاوره تلفني و درخواست لايحه است، ابرازداشت: در خدمات حقوقي مبتنی بر مشاوره تلفني، كاربر در هر زمان و مكاني كه قرار داشته باشد می تواند بعد از انتخاب وكيل آنلاين، وارد بخش مشاوره تلفني شود و با مشخص كردن زمان مكالمه، به صورت آنلاين با وكيل تماس گرفته و خدمات مشاوره حقوقي مورد نیاز خود را دريافت کند.
به گفته وی، برای درخواست لايحه نیز كاربر بعد از انتخاب وكيل آنلاين، وارد بخش درخواست لايحه مي شود و با مشخص كردن خواسته خود (تنظيم اظهارنامه، شكوائيه، دادخواست، تنظيم قرارداد و...) در صفحه چت با وكيل، كليه اسناد و مدارك مورد نياز را براي وكيل انتخابي خود ارسال مي كند تا وكيل پس از بررسي، اقدامات لازم را انجام و درخواست كاربر را به صورت مكتوب پاسخ دهد.
ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار نرم‌افزار فراوکلا با تاکید براینکه به تخصص وكلا در این اپلیکیشن کاملاً توجه شده است؛ ادامه داد: حوزه هاي تخصصي وكلا در وب‌سايت و اپليكيشن فراوكلا شامل حوزه خانواده، ديوان عدالت اداري، حقوقي، تجاري، مالياتي، مهاجرت، ملكي، كيفري، ثبتي، گمركي و جرايم اينترنتي می باشد.
گندمکار در خصوص شيوه استفاده از اپليكيشن فراوگلا نیز توضیحاتی را ارایه داد و گفت: علاقه مندان می توانند براي نصب اپليكيشن ابتدا به وب‌سايت www.faravokala.ir مراجعه نموده و اپليكيشن را دانلود و نصب نمایند. سپس شهري كه در آن سكونت دارند را انتخاب کنند تا وكلاي متخصص آن شهر براي ایشان نمايش داده شود. وی با بیان اینکه پس از این مرحله متقاضی باید حوزه تخصصي نياز حقوقي خود را انتخاب نمايد گفت: پس از انجام این کار وكلاي مرتبط با نياز مخاطب نمايش داده می شود.
ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار نرم‌افزار فراوکلا با بیان اینکه متقاضی در ادامه باید با انتخاب وكيل متخصص نوع درخواست خود را اعم از ثبت لايحه يا مشاوره تلفني انتخاب نماید، گفت: پس از انجام این کار و پرداخت هزینه، امکان استفاده از خدمات برای متقاضی فراهم می شود.
گندمکار در ادامه سخنان خود گفت: وب‌سايت و اپليكيشن فراوكلا يك سامانه اينترنتي دوطرفه (Legal Market Place) می باشد که جهت ايجاد ارتباط بين وكلاي پايه يك متخصص و مراجعاني كه نياز به دريافت خدمات حقوقي دارند، ایجاد شده است.
وی در همین ارتباط ییان داشت: از آنجا كه خدمات وب‌سايت و اپليكيشن فراوكلا جهت ارائه خدمات حقوقي (مشاوره تلفني و درخواست لايحه) به صورت عمومي مورد نياز جامعه مي باشد، شركت آرتا عمارت امين تمام سعي و تلاش خود را انجام داده تا با استفاده از دانش و تخصص نيروهاي فني خود بتواند سيستمي راه اندازي كند كه تمام افراد جامعه به راحتي از آن استفاده و براي آگاهي از قوانين از آن بهره برداری نمايند.
ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار نرم‌افزار فراوکلا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسیرهای دسترسی به سایت و اپلیکیشن فراوکلا پرداخت و گفت: علاقه مندان برای دانلود اپليكيشن می توانند از این آدرس Faravokala.com/app اقدام کنند. همچنین برای دسترسی به وب‌سايت می توانند از آدرس Faravokala.ir استفاده نمایند. اينستاگرام Faravokala و تلفن 02128426244 در اختیار علاقه مندان قرار دارد. علاوه براین علاقه مندان به دریافت لینک دانلود اپلیکیشن فراوکلا می توانند عدد ۱ را به 10008287 ارسال نمایند و یا وارد سایت www.faravokala.ir بشوند و از قسمت نصب اپلیکیشن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار