رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان گفت: بصیرت و هوشیاری در برابر دشمن وظیفه امروز ماست.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 17 October 2015
رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان گفت: بصیرت و هوشیاری در برابر دشمن وظیفه امروز ماست.

به گزارش فارس، سعید نظری در اختتامیه مسابقات یادواره شهدای امدادگر در اردوگاه فجر همدان اظهار کرد: در مقطع بسیار حساسی از زمان قرار گرفته‌ایم که به گفته مقام معظم رهبری دشمن جنگ نرم را خیلی جدی به راه انداخته است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در ماه رمضان امسال تأکید کردند که دفاع مقدس جنگ نرم را پیش‌ رو داریم، جنگی که دشمن می‌خواهد به باورها و اعتقادات ما دست یابد و منجر به تغییر رفتار ما در جامعه شود.

رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان ادامه داد: دشمن با سیرت و اصل جمهوری اسلامی کار دارد و در مسئله زن و مسائل اجتماعی به جدیت در حال نفوذ است و در سبک گفتار، پوشش و غذا خوردن ما دارد سکولاریسم را در جامعه اسلامی ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پیچیدگی جنگ نرم امروز با جنگ سخت دیروز قابل مقایسه نیست و دقت کنیم که در این راه از رهنمود‌ها و نصایح مقام رهبری بهره ببریم.

وی افزود: یک اندیشمند غرب در این مورد می‌گوید ایران دارای سه بال مرجعیت، مهدویت و عاشوراست که متأسفانه دشمن در این زمینه اقدامات و کارهایی انجام داده است.

نظری خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم علاوه بر ایجاد گروه‌های تکفیری روی ذهن و فکر جوانان شیعه هم در حال کار است.

وی گفت: وظیفه ما در این زمینه این است که با بیداری، بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمن بایستیم.

رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان با اشاره به مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز نیز اقتدار ما در منطقه مرهون تلاش نیروهای نظامی کشور است که با داشتن روحیه شهادت‌طلبی از اسلام و شیعه دفاع می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار