گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 2 نفر از ضاربان آمران به معروف در بوستان انقلاب شاهین شهر در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 11 July 2023

سرهنگ"بهزاد ثابت راسخ" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: چند روز قبل در بوستان انقلاب شاهین شهر پدر و پسری در مواجهه با ایجاد مزاحمت چند جوان اوباش برای یکی از نوامیس اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که در پی آن ۲ نفر از آنها به طرزی ناجوانمردانه با سلاح سرد به این 2 آمر به معروف حمله ور و آن ها را به شدت مجروح و از محل متواری می‌شوند.
وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر، مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان و عاملان این اقدام ناجوانمردانه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس هر 2 ضارب اصلی شناسایی و صبح امروز در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و اقلام ممنوعه دیگر از متهمان و تحویل آنها به مرجع قضائی، بر حمایت همه جانبه پلیس از آمران به معروف تاکید و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند به شدت و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار