در جلسه ستاد مناسب سازی استان اصفهان درخصوص تعیین شهر پایلوت بدون مانع از بین شهرهای استان اصفهان، طرح یکپارچه آسیب شناسی و طراحی شهری فولادشهر مطرح و جهت اجرای آن به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 21 June 2023

در این جلسه که باحضور مدیران کل معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل بهزیستی، عضو هیات مدیره شرکت عمران فولادشهر و مسئولین استانی برگزار گردید مهندس حاتمیان با تشریح فرایند سلسله مراتب طراحی نقاط هدف مناسب سازی شهر فولادشهر افزود: بیش از ۴۰۰۰ نقطه مورد بررسی و مطابقت سنجی با اصول مناسب سازی تردد قرار گرفت که از این میزان ۵۰۰ پروژه با استانداردهای مناسب سازی طراحی و برای اجرا آماده شده است.
وی با اشاره به اینکه در صورت اجرای پروژه های تعریف شده در این مطالعات، فولادشهر به عنوان شهر در دسترس و بدون مانع از حیث استانداردهای جهانی مورد پذیرش خواهد بود افزود: تا کنون بیش از ۳۴۰.۰۰۰ مترمربع از اراضی ناحیه ۲ فولادشهر توسط شرکت عمران با استانداردهای موصوف مناسب سازی شده است.
وی با اشاره به طراحی و اجرای ۲۰ مدرسه، ۳مرکز بهداشتی و درمانی، ۲ مرکز فرهنگی و کتابخانه، ۹ مسجد بر اساس اصول دسترس پذیری و مناسب سازی برای تردد توان خواهان جسمی و حرکتی گفت: در آخرین اقدام ساختمان مرکزی شرکت عمران برای حضور و خدمت رسانی به توان خواهان جسمی و حرکتی, مناسب سازی شده است.
وی با اشاره به تصمیمات جلسه ستاد استان گفت:
نقاط احصا شده و پروژه های تعریف شده در بخش قدیم شهر برای اجرا به شهرداری فولادشهر ارائه خواهد شد و در قسمتهایی که هنوز شهر در دست آماده سازی و تکمیل است به عنوان ضوابط اجرایی پروژه های آماده سازی به پیمانکاران و مجریان مربوطه ابلاغ خواهد گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار