امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایمان، تقوا، نماز و توجه به خدا به عنوان نقطه قوت ما و راه دفاع مردم در برابر تهاجم بیرحمانه، تمام بعدی و ترکیبی دشمنان اسلام و انقلاب است که روی آن سرمایه گذاری کرده اند.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 12 May 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد افزود: بی دین کردن، بی عفت کردن، بی حجاب کردن، وارد کردن مشروبات الکلی، قمار بازی و سگ بازی در جامعه، تمام ابعاد دشمنی دشمنان اسلام است تا یک کشور انقلابی و موفق را از قدرت تهی کنند.
وی اظهار داشت: تکلیف همگان در این مساله بسیار مهم و مشخص است و هیچ کس در مقابل فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بدون‌ تکلیف نیست.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: اگر در مقابل فشارها و توطئه‌های دشمنان به ویژه فشارهای اقتصادی که بر جامعه وارد کرده اند صبر کردید پیروز خواهید شد.
وی تاکید کرد: مسوولان در برابر مشکلات اقتصادی مکلف و موظف هستند و بدانند که در قیامت و در دادگاه عدل الهی باید جوابگو باشند.
حجت الاسلام میردامادی افزود: امروز بسیاری از اقشار مردم تحت فشارهای اقتصادی قرار دارند و زندگی بر آن‌ها سخت شده است.
وی به مسوولان ادارات دولتی تاکید کرد که اگر به نارضایتی تراشی و بی احترامی به مردم بپردازند گناهی نابخشودنی است.
امام جمعه موقت اصفهان با تقدیر از جمعیت هلال احمر گفت: این مجموعه تنها موسسه و تشکیلاتی است که تمام مردم از آن راضی هستند و در همه موارد از جمله جنگ، سیل، زلزله و گرفتاری‌های مختلف فرشته نجات مردم هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار