معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر از نامگذاری یکی از بلوارهای مرکز شهر ملایر به نام شهید سردار همدانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 13 October 2015
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر از نامگذاری یکی از بلوارهای مرکز شهر ملایر به نام شهید سردار همدانی خبر داد.

به گزارش فارس؛ محمدقاسم عبدلی در جلسه هماهنگی اعزام مردم ملایر برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید همدانی در استان بر برگزاری ویژه‎برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام شامخ سردار همدانی در سطح شهرستان تاکید کرد.

وی گفت: مردم ملایر با حضور گسترده خود در مراسم تشییع پیکر پاک شهید همدانی یک بار دیگر ولایتمداری و روحیه شهادت‎طلبی و ایثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون فرماندار ملایر با تأکید بر نهادها و ادارات شهرستان در اعزام مردم به مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید سردار همدانی تصریح کرد: در این راستا حضور مردم ملایر در این مراسم باید پررنگ باشد.

وی گفت: 11 دستگاه اتوبوس برای اعزام افراد به مرکز استان نیاز است که هماهنگی‌های لازم برای تأمین این تعداد خودرو صورت گرفته است.

عبدلی با اشاره به شهادت سردار سپاه اسلام در مقابله با شقی‌ترین افراد روی زمین افزود: سردار همدانی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) با شجاعت تمام جنگید و به شهادت رسید.

وی ولایتمداری را بارزترین شاخصه این شهید والامقام دانست و گفت: اسلام در سایه وجود رزمندگانی چون سردار همدانی حفظ شده و همه ما باید از این ایثارگری‌ و بزرگمردی‌ شهدایی چون سردار همدانی درس بگیریم.

معاون فرماندار ملایر بر تبیین زندگینامه، اهداف و تفکر شهید سردار همدانی برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: عکس‌ها و زندگینامه سردار همدانی در مدارس، دانشگاه‌ها و مکان‌های عمومی برای آشنایی مردم با این شهید باید توزیع شود.

عبدلی گفت: به پاس رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سردار شهید در دوران دفاع مقدس و بعد از آن به زودی یکی از بلوارهای شهر ملایر به نام سردار حاج حسین همدانی نامگذاری خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به شجاعت و ایثارگری سردار همدانی در دفاع مقدس و بعد از آن گفت: ایشان در مناطق عملیاتی کردستان و جنوب کشور حضور داشت و بعد از جنگ نیز در مقابل فتنه‌گران ایستاد.

مصطفی رستمی با اشاره به نقش مهم سردار همدانی در سازماندهی بسیج مردمی سوریه در مقابله با تکفیری‌ها، تصریح کرد: حضور وی در دفاع از سوریه، اتحاد مردم و اقوام سوریه بسیار سرنوشت‌ساز بود.

وی به اعزام 500 نفر از بسیجیان این شهرستان در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک شهید همدانی به مرکز استان در دوشنبه 20 مهرماه اشاره کرد و افزود: تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم ملایر در این مراسم حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: برنامه‌های ویژه و مراسم‌ یادبودی نیز به یاد شهید همدانی در پایگاه‌های مقاومت شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه محوری گرامیداشت سردار همدانی با سخنرانی امام جمعه ملایر و با حضور گسترده مردم سه‌شنبه هفته جاری در مسجد 14 معصوم(ع) این شهر همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار