با حضور استاندار اصفهان نشست نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 15 April 2023

در این نشست استاندار اصفهان گفت: امروز یکی از جدی‌ترین رویکرد دولت ارتباط مستمر با سایر بخش‌های جامعه بوده و دولت فاصله خود را با مردم بسیار کم کرده است.
آقای مرتضوی تغییر مدیریت دولت در تمامی عرصه‌ها را امری مشهود بیان کرد و افزود: تمام تلاش دولت در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم است و با وجود تمامی این تلاش‌ها هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که امیدواریم با همدلی و همراهی مردم، از سد این سختی‌ها عبور کنیم.
وی فعال شدن بنگاه‌های اقتصادی استان و کاهش نرخ بیکاری از ۱۲ به ۹ درصد را از مهترین برنامه‌ها در استان برشمرد و گفت: توسعه مسکن، بهبود فضای کسب و کار و امید آفرینی از دیگر موضوعاتی هست که در این دولت به آن اهتمام جدی شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان هم در این نشست افزود: یکی از مهمترین شاخصه‌های دولت کنونی پاسخگویی به مطالبات و ارتباطات مردمی بویژه در شهرستان‌ها بوده که آمار‌ها نشان میدهد ۴۰۰ درصد رشد داشته است.
اقای جان نثاری گفت: دولت با تمام توان به دنبال کاهش دغدغه‌ها و مشکلات مردم درموضوعات مختلف است.
وی درباره موضوع حجاب و عفاف هم گفت: دشمن بدنبال از بین بردن ویترین اسلامی در کشور است و مسوولان نظام با فعالسازی قرارگاه حجاب و عفاف و ارائه دستورالعمل‌های لازم به سایر دستگاه‌های اجرایی بدنبال خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان هستند.
در این نشست جمعی از نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی به بیان دغدغه‌های خود مانند کمبود خوابگاه‌های دانشجویی، تقویت پیوند محیط کار و دانشگاه، موضوع حجاب و عفاف و استفاده از جوانگرایی در عرصه مدیریتی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار