در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در اسفند۱۴۰۱ فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و شیراز به لحاظ شاخص رضایت، به عنوان سه فرودگاه برتر کشور معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 05 April 2023

در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۷.۳ درصدی به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۴.۷ درصدی دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۰.۲ درصدی سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.
فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در سال گذشته، همواره شاخص رضایت بالای ۷۰ درصدی داشته و متعاقب این روند، در اسفند نیز موفق به جلب رضایت مسافران و مستقبلین شد و با رسیدن به شاخص رضایت ۷۴.۷ درصدی، جایگاه دوم فرودگاه برتر طرح را به خود اختصاص داد. این درحالیست که این فرودگاه علاوه بر ارائه خدمات کیفی، در زمینه ارائه پیشنهادات و راهکار‌های نوین برای سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی نیز جزو فرودگاه‌های پیشتاز است.
میانگین شاخص رضایت سال ۱۴۰۱ (از ابتدای فروردین تا انتهای اسفند) ۶۷.۳ درصد بوده و این آمار در اسفند ۶۹.۳ و برای بهمن ماه ۶۷.۱ درصد را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار