استاندار اصفهان؛
استاندار اصفهان گفت: بخشی از مسائل حوزه تولید و اقتصاد به نگاه‌های دستگاه قضا بر می‌گردد که امنیت خاطر و رسیدگی به حق و حقوق فعالان اقتصادی را تأمین کند و به همین دلیل صحبت‌ها و راهنمایی‌های رئیس قوه قضائیه برای فعالان اقتصادی استان راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 06 March 2023

سید رضا مرتضوی اظهار کرد: در جلسه امروز جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتگران، تجار در بخش‌های مختلف تولید، خدمات، صنعت، ساختمان و بخش‌های دیگر در فضایی صمیمی گفت‌وگو خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسائل حوزه تولید و اقتصاد به نگاه‌های دستگاه قضا بر می‌گردد که امنیت خاطر و رسیدگی به حق و حقوق فعالان اقتصادی را تأمین کند، گفت: صحبت‌ها و راهنمایی‌های شما برای فعالان اقتصادی استان راهگشا خواهد بود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه اقتصادی سرآمد است و این موضوع پیشینه چند صد ساله دارد، گفت: تئوری توسعه خوشه‌های صنعتی که از دهه ۹۰ در کشور و دنیا رواج گرفت چند صد سال پیش توسط شیخ بهایی در اصفهان تعریف شد و در دوره‌های بعد هم صنعتگران اصیل استان سعی کردند سهم خود را به نحو مطلوب ادا کنند.

مرتضوی ادامه داد: همچنین با توجه به ظرفیت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد، رشد اقتصادی خوبی در استان اتفاق افتاد و هم‌اکنون اصفهان بخش قابل توجهی از تولید و توزیع کشور را به دوش می‌کشد که مراقبت‌های لازم را می‌طلبند تا در شرایط آرام حرکت و به افق‌های بلند برسد.

وی خواستار فراهم شدن امکانی شد تا برخی مسائل صنعتی و اقتصادی استان که باید در سطح سران قوا تدبیر شود، در بزنگاه‌هایی از سوی استان به روسای قوا منتقل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار