بیلبورد ها چه در اصفهان چه شهرهای دیگر، نقش مهمی در زمینه رشد برند ها و کسب و کار ها می توانند داشته باشند. در این بخش، بیلبورد های شهر اصفهان را بررسی می کنیم و دقیق تر درباره این که بیلبورد حاشیه خیابان اصفهان مناسب تر است یا پمپ بنزین های اصفهان، صحبت می کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 02 February 2023

تبلیغات بیلبورد چیست

تبلیغات بیلبوردی، نوعی تبلیغات خارج از خانه است که محصولات، خدمات یا آگاهی از برند را برای مخاطبان گسترده ای تبلیغ می کند. بیلبوردها معمولاً در مناطق پرتردد مانند بزرگراه‌های شلوغ و پمپ بنزین ها قرار دارند که رانندگان و مسافران می‌توانند آن‌ها را ببینند.

این نوع تبلیغات، روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان گسترده ای است. بیلبوردها را می توان برای تبلیغ پیشنهادات ویژه، محصولات جدید یا افزایش آگاهی از برند خود استفاده کرد. اگر به فکر استفاده از بیلبوردها برای تبلیغ کسب و کار خود در اصفهان هستید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. در این مقاله، به شما یک نمای کلی از تبلیغات بیلبورد، مخصوصا در اصفهان عزیز، از جمله نحوه انتخاب مکان در اصفهان، طراحی بیلبورد و اندازه گیری نتایج ارائه می دهیم.

عکس بیلبورد

 

چرا از تبلیغات بیلبوردی در اصفهان استفاده کنیم؟

تبلیغات بیلبوردی روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان زیادی با پیام شماست. می توان از آن برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد علاقه به یک محصول یا خدمات، یا ایجاد فروش استفاده کرد. استفاده از تبلیغات بیلبورد مزایای متعددی دارد که از آن جمله می توان به دید زیاد، توانایی آن برای هدف قرار دادن مخاطب خاص و انعطاف پذیری آن اشاره کرد. تبلیغات بیلبورد نوعی تبلیغات موثر است که می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی خود کمک کند.

چگونه یک تبلیغ بیلبورد موثر ایجاد کنیم (چه در پمپ بنزین ها و چه خیابانهای شهر)

بیلبوردها یک رسانه تبلیغاتی محبوب و موثر هستند، اما برای ایجاد یک تبلیغ بیلبورد موثردر اصفهان، باید به چند نکته توجه داشت. ابتدا باید مطمئن شوید که تبلیغ شما چشم نواز است. از رنگ های روشن و تصاویر پررنگ برای جلب توجه استفاده کنید. و مطمئن شوید که آگهی شما از راه دور به راحتی خوانده می شود. دوم، باید مطمئن شوید که تبلیغ شما با مخاطبان شما مرتبط است. به این فکر کنید که چه کسی تبلیغ شما را می بیند و به چه چیزی علاقه دارد. سوم، باید مطمئن شوید که تبلیغ شما مختصر است. به یاد داشته باشید، مردم فقط چند ثانیه فرصت خواهند داشت تا آگهی شما را بخوانند، بنابراین هر کلمه را به حساب بیاورید. اگر این موارد را در نظر داشته باشید، می توانید یک بیلبورد تبلیغاتی موثر ایجاد کنید که به شما کمک می کند به اهداف تبلیغاتی خود برسید. اما در پمپ بنزین ها، از انجایی که خودرو ها مدت زمان بیشتری را صرف می کنند، می توانند بیشتر با کمپین شما ارتباط برقرار کنند و دست طراح، باز تر است .

چگونه نکات گفته شده را در طراحی تبلیغات بیلبورد رعایت کنیم

وقتی نوبت به طراحی تبلیغات بیلبورد می رسد، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید مطمئن شوید که تبلیغ شما چشم نواز و جلب توجه می کند. پس از رنگ های تند و تصاویر واضح استفاده کنید تا توجه افراد را در حین رانندگی به خود جلب کنید. دوم، شما می خواهید مطمئن شوید که تبلیغ شما از راه دور قابل خواندن است پس از اندازه فونت های بزرگ و عبارت ساده استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مردم به راحتی می توانند آگهی شما را در حین رانندگی بخوانند و درک کنند. در نهایت، شما می خواهید مطمئن شوید که تبلیغ شما موثر است. این بدان معناست که تبلیغی را طراحی کنید که پیام شما را به وضوح منتقل کند و مردم را به اقدام وادار کند. از یک تماس برای اقدام قوی استفاده کنید و اطلاعات تماس خود را درج کنید تا مردم بدانند چگونه با شما در تماس باشند. با رعایت این نکات می توانید یک بیلبورد تبلیغاتی موثر طراحی کنید که به شما در رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود کمک می کند.

نمونه طراحی سلده بیلبورد

 

تبلیغات و بیلبورد در پمپ بنزین های اصفهان

فاکتورهای زیادی برای بررسی بیلبورد در پمپ بنزین وجود دارد، مانند مکان، اندازه و جریان ترافیک. بیلبوردهای پمپ بنزین راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان زیادی با پیام بازاریابی شما هستند. اما قبل از شروع برنامه ریزی برای تبلیغات، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که در اینجا سعی می کنیم کمی بیشتر توضیح دهیم .

  • هنگام انتخاب مکان برای بیلبورد خود، مهم است که جریان ترافیک را در نظر بگیرید. شما باید مکانی را انتخاب کنید که تبلیغات شما توسط بیشترین افراد دیده شود. بنابراین پمپ بنزین هایی که شلوغی بیشتری داشته باشند موثرتر هستند .
  • محل پمپ بنزین: بسیار اهمیت دارد که محل پمپ بنزین انتخابی از سمت شما، به محل کسب و کار شما نزدیک باشد. برای مثال اگر در چهار باغ اصفهان، کسب و کاری دارید، قطعا پمپ بنزین های حوالی آنجا اولویت بالاتری دارند در مقایسه با پمپ بنزین هایی که کیلومتر ها از آن منطقه دور هستند.
  • میزان بودجه شما تا حد بالایی تعیین کننده است. نوعی از کمپین بیلبوردی وجود دارد که به آن کمپین بیلبورد گردشی می گویند که طی آن محتوای تبلیغاتی شما بین سازه های موجود در شهر گردش می کند. اینکه نهایتا کمپین شما در چه مکان و به چه صورتی انجام شود، تا حد بالایی به میزان بودجه تبلیغات شما بستگی دارد.

بیلبورد در پمپ بنزین یا خیابان ها

فاکتور های مختلفی می تواند تعیین کند که در پمپ بنزین یا خیابان، کمپین خود را اجرا کنید. واقعیت اینست که هر کدام از آنها مزیت ها و معایب خود را دارند و تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار شما دارند. برای مثال اگر ارایشگاهی در چهار باغ اصفهان دارید، مهم است که بیلبورد شما در نزدیکی محل کسب و کار شما باشد دیگر فرقی ندارد که پمپ بنزین باشد یا بیلبورد حاشیه خیابان!

یا در مثالی دیگر اگر کسب و کاری دارید که در کل اصفهان قصد دارید، فعالیت کنید، باید سعی کنید تا گستردگی مناسبی را در بیلبورد های کل سطح شهر در نظر داشته باشید. در این بین امکان دارد با محدودیت هایی روبرو شوید. برای مثال امکان دارد که در منطقه ای خاص از اصفهان فقط بیلبورد خیابانی وجود داشته باشد و پمپ بنزینی آن منطقه را پوشش ندهد. در این صورت پاره ای جز انتخاب ان سازه تبلیغاتی نیست.

در مجموع به نظر می رسد که انتخاب بین این دو گزینه و گزینه های متفاوت دیگر نیاز به بررسی بیشتر و حتی دریافت مشاوره از کارشناسان خبره محیطی دارد (از مشاوره رایگان کانون تبلیغاتی کیارس هم می توانید بهره بگیرید) تا بتوانید بنا بر بودجه و هدف خودتان از اجرای کمپین، بهترین تصمیم را برای کسب و کارتان بگیرید .

کجا می توانم لیست تمام بیلبوردهای اصفهان را ببینم

کیارس، یکی از جاهایی است که سعی کرده بیلبورد های بیشتری از اصفهان را پوشش دهد، در کیارس سعی شده تا بررسی نسبتا تخصصی درباره سازه های اصفهان انجام شود تا تصمیم گیری برای اجاره بیلبورد در اصفهان راحت تر باشد. برای مثال لینک یکی از سازه های کیارس در انتهای این مطلب اورده شده تا راحت تر آنها را بررسی کنید. هم چنین می توانید برای مشاوره در زمینه تبلیغات محیطی و کمپینی با کمترین هزینه با کیارس ارتباط گرفت .

https://kiars.co/sazetm4198/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار