فرماندار شهرستان بهار گفت:  کتاب تمدن‌ساز است و ماندگار در حالی که فضای مجازی از بین می‌رود و مانا نیست بنابراین باید بیشتر از گذشته ترویج کتاب و کتابخوانی را در دستور کار قرار دهیم.  
کد خبر: ۱۰۷۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷ 12 November 2022

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی با بیان این مطلب اطهار داشت:  کتاب، نوشتن و خواندن چشم دل انسان را باز و انسان را بصیر می‌کند به طوری که پرداخت به بحث کتاب و کتابخوانی زندگی ما را بهتر از قبل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کتابداران رسالت سنگینی دارند اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بشر از روی جهل است از همین رو توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی جهل و ناآگاهی را از بین می‌برد.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل اغتشاشات اخیر ریشه در ناآگاهی داشت و چنانچه نوجوانان و جوانان برای رفع شبهات خود مطالعه داشتند پاسخ تمام سوالاتشان را به صورت متقن دریافت می‌کردند.

نباتی با تاکید بر اینکه فرهنگ کتابخوانی باید در فرهنگ عموم مردم رسوخ کند یادآور شد: تمام تلاش ما این است علم، دانش و فرهنگ جوانان افزایش یابد، این مهم آینده جوانان را تضمین می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید برای نوجوانان و جوانان طرح کتابخوانی چیده شود تصریح کرد: هدف ما حرکت به سوی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و هدایت نوجوانان است.

وی در ادامه با ترویج کتابخوانی آینده را از آن ملت ایران دانست و گفت: تمدن علمی آینده را من و شما با ترویج کتاب و به مدد نویسندگان شهیر می‌سازیم.

فرماندار شهرستان بهار بیان کرد: معرفی فضاهای کتابخوانی راهی برای توسعه فرهنگ کتابخوان شدن و کسب آگاهی است به ویژه که غرب فرهنگ ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار