مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان گفت: ۱۰۷ هزار و ۹۴۱ بازنشسته حقوق بگیر تحت پوشش این صندوق قرار دارند در حالی که میانگین سن بازنشستگی در این استان ۵۲ سال است.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ 27 July 2022

علیرضا غفراللهی افزود: این صندوق در ۱۵ ماه گذشته پنج هزار و ۸۷۶ فقره وام به بازنشستگان زیر پوشش این استان پرداخت کرد که بیشتر آنها وام ضروری بود.

وی افزود : در این بازه زمانی چهار هزار و ۵۸۳ فقره وام ضروری به بازنشستگان و وظیفه بگیران استان و یکهزار و ۲۹۳ فقره وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان استان پرداخت شده است.

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان اظهار داشت: حقوق بگیران این صندوق به تفکیک تا پایان خردادماه شامل ۸۳ درصد بازنشسته، ۱۳ درصد بازنشسته متوفی، سه درصد شاغل متوفی و یک درصد از کار افتاده هستند.

وی با اشاره به توزیع دستگاهی حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در استان اصفهان اضافه کرد:آموزش و پرورش با ۶۶.۱ درصد، بهداشت و درمان با ۱۳.۵۸ درصد، جهاد کشاورزی با ۳.۵۶ درصد، راه و شهرسازی با ۳.۱۳ درصد بیشترین بازنشستگان این صندوق را تشکیل می دهند و وزارت کشور، علوم تحقیقات و فناوری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد و دارایی و سایر در رده های بعدی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار