معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان در جلسه تودیع و معارفه مدیریت قدیم و جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری همدان گفت: جذب سرمایه گذار راه برون رفت از مشکلات است.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 12 July 2022

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان در جلسه تودیع و معارفه مدیریت قدیم و جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری همدان گفت: جذب سرمایه گذار راه برون رفت از مشکلات است.

به گزارش تابناک همدان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان در جلسه تودیع و معارفه مدیریت قدیم و جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری همدان گفت: جذب سرمایه گذار راه برون رفت از مشکلات است.، در این جلسه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان و برخی از مدیران مدیریت شهری برگزار شد از زحمات مهران حاجیان در سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری همدان تقدیر و حسین مردانی به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

در این جلسه مجتبی حمزه رستگار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تغییرات در سطح مدیریت شهری امری طبیعی و از نیازهای ضروری تشکیلات اداری است گفت: مدیران جدید با ایده ها و افکار جدید باید ادامه دهنده راه مدیران گذشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت امر سرمایه گذاری اظهار داشت: امیدواریم سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی بتواند با پشتکار و استفاده از تجربیات مدیریت قبلی مسیر جذب سرمایه گذاران را به نحو احسن پیگیری کند. حمزه رستگار راه برون رفت از مشکلات مالی در شهرداری‌ها را توسعه حوزه سرمایه گذاری دانست و عنوان داشت: باید به دنبال جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف باشیم و باید زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاران توسط مدیریت شهری فراهم شود تا سرمایه گذار بتواند با امنیت و فراغ بال سرمایه خود را برای توسعه امور مختلف به کار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ضمن تشکر از خدمات مهران حاجیان، برای حسین مردانی در سمت جدید آرزوی توفیق روز افزون نمود.

در ادامه جلسه رضا ابرار خرم معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان با اشاره به اهمیت امر سرمایه گذاری گفت: شهرداریها و توسعه شهری نیازمند جذب سرمایه گذار و زمینه سازی مناسب برای تحقق این موضوع است.

مهران حاجیان ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در حوزه سازمان سرمایه گذاری اظهار داشت: چند مورد از اقدامات صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری آماده بهره‌برداری است و چند پروژه از جمله قرارداد فیبر نوری و سه پارکینگ و احداث سرویس بهداشتی مکانیزه امضا شده است. حاجیان با بیان اینکه بقیه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال پیگیری است افزود: انشالله با مدیریت جدید این پروژه ها افتتاح و اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذار با قدرت صورت بگیرد.

حسین مردانی سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار همدان گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با جدیت پیگیری و به نتیجه برسد و تلاش داریم با نگاه و رویکرد جدید اقدامات لازم برای جذب سرمایه‌گذار تحقق گردد.

در پایان جلسه از زحمات مهران حاجیان تقدیر و حسین مردانی به عنوان سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار