سه عضو هیات علمی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان روز دوشنبه در مراسمی در تهران بعنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 04 July 2022

۳۶ عضو هیات علمی و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری روز دوشنبه در بیست و نهمین دوره آیین معرفی و تجلیل از اعضای هیات علمی و دانشجویان نمونه کشوری با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در محل سالن همایش‌های دانشگاه علم و صنعت ایران تجلیل شدند که در بین آنها سه استاد نمونه از استان اصفهان بودند.

در این مراسم، سید علی اصغر میرباقری فرد و رحمت الله هوشمند از دانشگاه اصفهان و  محمد اسماعیلی همدانی گلشن از دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان استادان نمونه کشور معرفی شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه اصفهان، رحمت الله هوشمند استاد تمام گروه مهندسی برق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان و دانش آموخته دکترای مهندسی برق دانشگاه تربیت مدرس تهران است که تاکنون در زمینه های کنترل و بهره‌برداری از سیستم‌های قدرت، بازار برق، مدیریت انرژی و کاربرد سیستم های هوشمند در سیستم‌های قدرت و سیستم‌های توزیع، تحقیقات گسترده و کارآمدی انجام داده است.

چاپ و انتشار ۱۴۸ عنوان مقاله در نشریه های معتبر خارجی، ۳۷ عنوان مقاله در مجله های فارسی، ۳۴ مقاله در کنفرانس های خارجی، ۶۶ مقاله در کنفرانس های داخلی، تألیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب و مجری و همکار پژوهشی در ۳۱ پروژه‌ تحقیقاتی بخشی از کارنامه علمی رحمت الله هوشمند است.

سید علی اصغر میرباقری فرد نیز استاد تمام رشته زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان و دانش آموخته دکترای زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران است که چاپ و انتشار ۱۱۴ عنوان مقاله در نشریه های معتبر داخلی و خارجی، ۳۶ مقاله چاپ شده در همایش های داخلی و بین المللی، تألیف بیش از ۱۱ عنوان کتاب، تصحیح بیش از ۱۰ اثر فاخر فارسی و عربی و بیش از هشت طرح پژوهشی را در کارنامۀ علمی خود دارد.

همچنین جریان سازی علمی در حوزۀ ادبیات عرفانی در کشور، اشتغال آفرینی برای دانش آموختگان مقاطع مختلف رشتۀ زبان و ادبیات فارسی و سیاست گذاری و ارائۀ راهکارهای عملیاتی با استفاده از ادبیات عرفانی و عرفان اصیل اسلامی برای حل مشکلات جامعه از جمله اقدامات وی به شمار می‌آید.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز اعلام کرد: محمد اسماعیلی همدانی گلشن دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان در مقطع کارشناسی (۱۳۶۶) ، دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی ارشد (۱۳۶۹) و دکترای رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۱۳۷۷ است. 

وی  تالیف سه عنوان کتاب تخصصی در حوزه سیستم های توزیع قدرت، رله و حفاظت، انتشار بالغ بر ۱۰۰ مقاله علمی در نشریه های معتبر بین المللی و راهنمایی ۱۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی را در کارنامه فعالیت های علمی آموزشی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار