کد خبر: ۱۰۴۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 30 May 2022
به گزارش تابناک همدان، مجمع ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت کارکنان مدیریت شهری همدان در راستای تنویر اذهان عمومی و بازگو نمودن برخی حقایق و آگاهی رسانی در خصوص مأموریت شهردار همدان برادر ایثارگر سید مسعود حسینی بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:
باسمه تعالی 
در راستای تنویر اذهان عمومی و بازگو نمودن برخی حقایق و آگاهی رسانی در خصوص ‌مأموریت شهردار همدان برادر ایثارگر جناب آقای دکتر حسینی لازم دانستیم مطالب ذیل را به سمع و نظر شهروندان فهیم همدان و اهالی محترم رسانه رسانیده و مراتب حمایت قاطع خویش را از ایشان اعلام نماییم.

 ۱_ شهردار همدان نه به عنوان یک فرد حقیقی بلکه به عنوان یک جایگاه حقوقی رفیع میبایستی با توجه به دعوت رسمی به عمل آمده توسط سازمان ملل و علی الخصوص به عنوان یک سخنران ویژه شخصا و حضورا دراین برنامه و گردهمایی موثر جهانی شرکت می‌نموده است.

 ۲_ حضور وی از آن جهت با اهمیت است که ثمره تلاش خستگی ناپذیر چندین ساله ارکان مدیریت شهری همدان در امور مدیریت بحران که بسیار حائز اهمیت است در این محفل و جایگاه حساس منتج به نتیجه مثبت شده است و توانسته ایران اسلامی وعلی الخصوص پایتخت تاریخ و تمدن کشور ایران، همدان را به عنوان الگوی تاب آوری جهانی مطرح و معرفی کنند که این خود بسی مایه‌ی مباهات و سرافرازی برای شهروندان همدانی می‌باشد.

۳_ بر اساس اطلاعات واصله تمامی مراحل قانونی در راستای اخذ مجوز انجام مأموریت و سفر از مراجع ذیصلاح اخذ گردیده است.
 
۴_ بر اساس بررسی‌ها و اطلاعات واصله مطلع شدیم که تمامی هزینه‌های سفر و ماموریت از جمله ایاب و ذهاب اقامت و پشتیبانی و ... ازسوی سازمان ملل بر اساس اسناد مثبته منتشره انجام شده فلذا انجام این سفر هیچ هزینه‌ای برای شهرداری همدان یا هیچ دستگاه اجرایی دیگری در بر نداشته است.

۵_ پرداخت هزینه سفر و ماموریت داخل یا خارج از کشور به استناد بند الف ذیل ماده ۱ آیین نامه پیش پرداخت و علی الحساب موضوع ماده ۶۱ قانون محاسبات عمومی کشور بنابر تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی و یا مقام مجاز از سوی او مجاز بوده و دریافت کننده حداکثر ظرف ۱۵ روز موظف به عودت مبالغ دریافتی و یا مبالغ مازاد می‌باشد که قطعاً این موضوع محقق خواهد شد.

 ۶_ صراحتاً بیان می‌داریم هرگونه اظهار نظر انفرادی در خصوص ماموریت سفر شهردار همدان از جانب برخی افراد در شهرداری و مدیریت شهری همدان صرفاً بیانگر تفکر و نظریه و دیدگاه افراد مورد نظر می‌باشد والزاما و قطعاً مورد تایید مجمع ایثارگران و پیشکسوتان مدیریت شهری همدان نبوده و مطرود میباشد.

در پایان آرزومند صحت و سلامتی و موفقیت برای همه خادمین صادق مردم شریف همدان می‌باشیم.

 با احترام 
 مجمع ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت مدیریت شهری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار