کد خبر: ۱۰۴۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 02 May 2022

 

کار پویش "هلال رحمت" معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان که برای تأمین اقلام معیشتی و مورد نیاز خانواده های محروم و نیازمند، بی سرپرست و بد سرپرست، بیماران خاص و صعب‌العلاج و افراد آسیب‌دیده از کرونا از اسفندماه ۱۴۰۱ شروع شده بود به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش تابناک همدان، علی سنجربگی مدیرعامل استان همدان با اشاره به اینکه پویش هلال رحمت با مشارکت خیرین ، نیکوکاران و داوطلبان در راستای کمک به تامین نیازهای خانواده های بی بضاعت و محروم شروع بکار نمود ه بود ، توسط معاونت داوطلبان این استان با ایجاد فضای مناسب برای تعامل و همکاری خیرین و نیکوکاران با جامعه هدف و تامین سبد های معیشتی و عیدانه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه پر خیرو برکت رمضان برگزار گردید.

 

علی سنجربگی گفت: این طرح که از 20 اسفندماه آغاز و تا به امروز ادامه دارد تعداد ۳۲۴۰ سبد غذایی تهیه ودر بین خانواده های محروم و نیازمند ، بدسرپرست و بی سرپرست ، بیماران خاص و صعب العلاج توزیع شده وبا اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان کار خود را به پایان رساند .

وی با ذکر این مطلب که معاونت داوطلبان به کمک خیرین تعداد ۲۰۴۱ پرس غذای گرم تهیه و در قالب افطاری دربین نیازمندان توزیع نموده است خاطر نشان کرد : که ارزش خدمات ارائه شده در این پویش مبلغ ۱۵ میلیارد ریال می باشد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تاکید بر اینکه اگر به شعار این طرح یعنی همه باهم توقف نا پذیریم جامه عمل پوشانده شود نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت.

 

وی یادآور شد: شماره کارت 6104337428537334 بانک ملت و شماره گیری کد #۸۱*۱۱۲* جهت واریز کمکهای انساندوستانه هموطنان و هم استانی های عزیز و کمک به افراد بی بضاعت در دسترس می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار