شهردار نجف آباد گفت: فاصله کم این شهر تا مرکز استان‌، مقصد مسافران نوروزی قرار گرفته و پشتیبان ظرفیت مازاد کلانشهر اصفهان است.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 23 March 2022

عبدالرسول امامی افزود: فاصله حدود ۳۰ کیلومتری نجف آباد از اصفهان فرصتی برای حضور گردشگران در این شهر تاریخی و اقامت و بازدید از مکان های تاریخی خواهد بود.

وی بیان کرد: "باغ شهر صفوی" همراه با اقامت های سنتی و بوم‌گردی و مدارس برای اسکان مسافران پیش بینی شده و آمادگی پذیرش آنان تا پایان تعطیلات نوروز وجود دارد.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه ویژه برنامه ”بهارجان‌ها” برای نوروز پیش بینی شده‌، تصریح کرد: برنامه‌های شاد و جذاب هنری برای مردم نجف آباد و همچنین ویژه برنامه تلویزیونی در پنج روز اول عید از این خطه از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

وی به قدمت نجف آباد و معماری شیخ بهایی اشاره کرد و اذعان داشت: معرفی این شهر در قالب تولید محتواهای چند رسانه‌ای، برنامه‌های تلویزیونی و هزار پوستر و محتوا مکتوب انجام می‌شود.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه تقویت صنعت گردشگری این منطقه در اولویت های مدیریت شهری قرار گرفته، خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به شهر اصفهان یک فرصت محسوب شده و قادر به رشد این صنعت خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، برنامه های شاد نوروزی  با استفاده از ظرفیتهای هنرمدان سراسر این شهر، بکار گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار