امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه امروز دنیای کفر در جهان علیه رهبری، ایمان مردم و اسلام فعالیت می‌کند، گفت: به اعتراف تحریم کنندگان ایران، تحریم‌ها علیه ما جز خِفَت چیزی نصیبشان نکرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 04 February 2022

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افزود: امروز برخی جاهلان هنوز چشمشان به آمریکاست در حالی که آمریکا همواره گاو شیرده می‌خواهد.
وی ادامه داد: اعتماد به آمریکا جز شکست، ناکامی و بدبختی چیز دیگری ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: رهبری‌، مردم و اسلام سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و عزت، استقلال و عظمت ایران که در دنیای امروز تثبیت شده به دلیل رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
وی اشاره کرد: همافران اولین نیروهایی بودند که با بیعت خود با امام خمینی(ره) قلب ایشان را شاد کردند و بر همه نیروهای دریایی، هوایی، زمینی، نظامی و انتظامی درود می‌فرستیم.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین از مجلس شورای اسلامی برای کسری های قانونی و ضعف قوانین گلایه کرد و گفت: در زمینه دفاع از حقوق نیروهای مظلوم انتظامی قوانینی وضع شود که ماجرای شیراز تکرار نشود و در این زمینه اقدام فوری صورت پذیرد.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب و گلایه ایشان از دهه ۹۰ به دلیل تورم، گرانی، سختی معیشت و تعطیلی برخی کارخانجات اشاره و عنوان کرد: امروز دولت سیزدهم در حد توان و حتی بیش از آن در تلاش است تا ویرانی های سال‌های قبل و قبل‌تر را اصلاح کند.
حجت الاسلام میردامادی درباره رباخواری نیز خاطرنشان کرد: ارائه فاکتورهای تقلبی خرید لوازم خانگی و نیز دریافت دیرکرد بازپرداخت وام از وام گیرندگان نوعی رباست که بانک مرکزی باید به آن رسیدگی کند.
وی همچنین از برخی روحانیون که در مواردی کوتاهی می‌کنند گلایه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین میردامادی ارتحال مرجع شیعه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و یادآورشد: این عالم بزرگوار و فقیه عالی مقام مشاور امین امام راحل در دوران انقلاب، دلسوز برای نظام و کشور بود و مشورت‌های مشفقانه ای به رهبر معظم انقلاب داشت.
وی تاکیدکرد: وقتی عالِمی از دنیا می‌رود شکاف و خلاء ایجاد شده را هیچکس نمی‌تواند پر کند.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین گفت: اگر کسی به ما حمله نکند ما هیچ درگیری نداریم ولی اگر صهیونیست حتی گلوله ای به سمت ما شلیک کند بداند که از اسرائیل چیزی باقی نمی‌گذاریم.
وی تصریح‌کرد: ما خون‌ریز نیستیم و اسلام هم با شمشیر و جنگ به پیش نرفته است اما اگر جنگی صورت بگیرد دفاع خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار