رییس بنیاد نخبگان اصفهان از فراخوان راه‌اندازی کارگروه نخبگانی حل مسائل و چالش‌های استان خبر داد و گفت: این کارگروه به‌منظور حل مشکلات استان در چهار بخش آلودگی هوا، آب، میراث فرهنگی و محرومیت‌زدایی تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 02 January 2022

منصور شریعتی افزود: این کارگروه باهدف پرهیز از جزئی نگری و نگاه کلان به مسائل و مشکلات موجود و به‌منظور راه‌اندازی فعالیت‌ جریان ساز تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: بنیاد نخبگان اصفهان درصدد است با تشکیل این کارگروه از ظرفیت نخبگان برتر علمی و دانشگاهی به‌منظور حل مسائل و مشکلات استان استفاده کند و توانایی آن‌ها در مسیر حل چالش‌ها و مسائل راهبردی بکار گرفته شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: خروجی و نتایج مطالعات و تحقیقات این کارگروه در جلسه مجمع نمایندگان اصفهان و کمیسیون های تخصصی مجلس ازجمله اقتصادی و اصناف استفاده خواهد شد.

وی شبکه‌سازی بین نخبگان را یکی از مزیت‌های تشکیل این کارگروه دانست و تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارگروه و استفاده از خروجی‌های آن اعتماد دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مراکز علمی و پژوهشی به نخبگان نیز در جهت حل مسائل و چالش‌ها، افزایش خواهد یافت. 
شریعتی از نخبگان اصفهان دعوت کرد تا برای عضویت در این کارگروه به پایگاه اینترنتی بنیاد نخبگان استان مراجعه و در بخش مربوطه ثبت‌نام کنند.

وی همچنین از جذب طرح‌های نوآورانه و فناوری برای ارائه به سرمایه‌گذاران توسط بنیاد نخبگان اصفهان خبر داد و گفت: این کار با توجه به اعلام تمایل و تقاضای تعدادی از شرکت‌ها و صنایع و مراکز شتاب‌ده‌ی برای سرمایه‌گذاری روی طرح‌های  نوآورانه و فناورانه انجام می‌شود.

شریعتی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان استان اصفهان به‌عنوان تسهیلگر می‌تواند ارتباط بین نخبگان و صاحبان ایده را با سرمایه‌گذاران پیگیری کند، افزود: استعدادهای برتر و مخترعان مورد تائید بنیاد ملی نخبگان که ایده یا محصول فناورانه نیازمند به مشارکت، حمایت مالی یا جذب سرمایه‌گذار دارد، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار