کد خبر: ۱۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳ 03 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه، بدنبال سخنان سخیف وتوهین آمیز فرماندار تکاب در خصوص شهدا و رزمندگان اسلام و عدم برخورد قاطع استاندار با این مسئله،تعدادی از ایثارگران این شهر در مقابل فرمانداری تکاب تجمع کردند. این تجمع از ساعت 9صبح مقابل فرمانداری تکاب آغاز گردید و تا عصر ادامه داشت.تجمع کنندگان با خود چادر مسافرتی آورده و کمپ اعتراضی در مقابل فرمانداری برپا کردند.

ایثارگران در این تجمع اعلام کردند بعد از یک ماه از سخنان موهن فرماندار نسبت به ارزش ها چرا دولت و استاندار آذربایجان غربی به این عنصر هتاک پاسخ ندادند؟

یکی از حاضران در تجمع گفت وقتی برای تغییر نام میدان فردوسی به انقلاب اسلامی در سلماس حساسیت استاندار آذربایجان غربی را برمی انگیزد و دستور مستقیم می دهد و نام میدان به فردوسی بازگردانده می شود چرا برای توهین به شهدا هیچ کس عکس العمل نشان نمی دهد.

ایثارگران به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند و این تجمع با قرائت زیارت عاشورا ادامه داشت.تجمع کنندگان تا ساعت 15 به فرماندار مهلت دادند تا استعفای خود را امضا کند.

اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در جمع ایثارگران خواستار خویشتن داری شدند ولی ایثارگران اعلام کردند که بیش از یک ماه است صبر کرده ایم هاشا که مازنده باشیم و به شهدایمان اهانت کنند.

آنان خواسته خود را برای برکناری فرماندار تکاب و برخورد قضایی باوی دانستند و گفتند به تجمع خود تا برکناری وی ادامه می دهند.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار