دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به رخدادهای اخیر بر سر آب زاینده رود در اصفهان تصریح کرد: مردم شریف اصفهان مطمئن باشند همه کارگزاران در سطوح ملی و استانی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان اصفهان بسیج شده اند که نتیجه آن توسط مسوولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 09 December 2021

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در سالگرد درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای با اشاره به شناخت ۴۰ ساله از مرحوم اژه‌ای در حوزه دانشگاهی عنوان کرد: وی دانشمندی کم‌نظیر، عالمی پرکار و کم‌ادعا بود که در خدمات و مسوولیت‌های اجرایی مختلف در حوزه وزارت امور خارجه، مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور، معاون فرهنگی اجتماعی رییس جمهوری وقت، ریاست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیرگروه روانشناسی دانشگاه تهران و چندین مسوولیت دیگر هیچگونه تغییری در اخلاق و رفتارش ایجاد نشد و یک انسان متواضع و خوش رفتار بود.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: مرحوم اژه‌ای حل مشکلات جوانان و میدان دادن به رویش نسل جوان انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده آینده روشن برای کشور و ملت می‌دانست.

وی در مورد مسئله آب در اصفهان افزود: قبول دارم که در برخی مسائل حوزه آب اصفهان کم‌کاری و کم توجهی شده است اما مردم شهیدپرور اصفهان همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و وفادار هستند.

وی بیان کرد: موضوع آب با معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی، روحی و روانی و سلامتی عموم مردم اصفهان، مسائل زیرساختی، تمدنی، اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و امنیتی گره خورده است.

وی با بیان اینکه بحث آب فقط مربوط به اصفهان نیست بلکه منطقه‌ای، ملی و حتی جهانی است گفت: واقعیت این است که ما در برخی نقاط جهان و منطقه خشکسالی داریم و بحران جدی آب برای همه کشورهای منطقه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار