هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛
هفته هشتم لیگ برتر والیبال با برتری 3 بریک شاگردان رحمان محمدی راد در سپاهان مقابل پاس گرگان و تداوم صدرنشینی آنها همراه شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 17 November 2021

هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام «سردار دلها» امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان ماه) با تقابل تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و پاس گرگان در سالن ۲۵ آبان همراه بود که در نهایت سپاهان توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیده و همچنان در صدر جدول باقی بماند.
اسامی والیبال فولادمبارکه سپاهان:
امیرغفور، سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
مدیر تیم: رضا ایران زاد
اسامی تیم والیبال پای گرگان:
رسول اقچلی، علی رشیدی غفاری، حامدنظری، محمدامین حیدری، اسماعیل مسافر، علیرضا عبدی، علیرضا صفایی، علیرضا عبدالحمیدی، جواد حکمتی، محراب ملکی، مصطفی باقری، علی روح افرایی، دانیال صادقی، سعید رنجبر و عماد جوینده محبوب پور.
مربی : امید عقیلی
مدیر تیم : یعقوب رستم کلایی
داوران: قادر صادقی(بین المللی) و مجتبی اسپر غم (ملی) ناظر داوری - محمدشاه نوری
سپاهان همانند بازی های گذشته خود با استفاده از توان بالا و تجربه بازیکنانی چون میرزاجانپور، غفور، قائمی و بازی سازی پزشکی بازی را در اختیار گرفته و ست اول را نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خاتمه دادند، در ست دوم عملکرد خوب بازیکنان جوان و باانگیزه پاس گرگان کار را بر سپاهانی ها سخت کردند و از همان ابتدا برتری خود را به میزبان مدعی خود دیکته کردند شاگردان عقیلی در این ست دست به کار بزرگی زدند و ۲۵بر۲۲ به پیروزی رسیدند .
در ادامه بازی سپاهان در ست های سوم و چهارم با تمرکز بیشتر پا به میدان گذاشت و با مدیریت خوب بازی توانست 25 بر15 و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند. در این دو ست سرویسهای خوب و سرعتی غفور و قائمی تمرکز تیمی پاس را برهم زد ، تک دفاعهای فائزی و غفور ودریافتهای خوب میرزاجانپور وقائمی نیز دیدنی بود.
حاشیه ها:
- در ابتدای این دیدار دو تیم با اهدا شاخه های گل در جایگاه گرامیداشت روز ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار اصفهان» ادای احترام کردند.
- علی مباشری که هنوز دوران مصدومیت خود را سپری می کند از جایگاه تماشاگران نظاره گر این دیدار بود.
- تابلو سالن ۲۵ آبان به دلیل آنچه اتمام زمان برنامه آن عنوان کردند، امتیازات دو تیم را نمایش نداد.
- علی حاج محمدی، دیگر بازیکن سپاهان نیز که از زانوی چپ خود را به تیغ جراحان داده است نیز در کنار مباشری در سالن حضور داشت.
- اسماعیل مسافر از تیم پاس گرگان نیز به دلیل اعتراض به داور اخطار گرفت.
- همچون بازیهای قبل، محمدرضا ساکت با حضور در سالن مسابقه از نزدیک شاهد پیروزی تیم والیبال باشگاهش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار