فیلم بلند "زیبا" به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی کوهکن در بخش سینمای ایران در همدان به روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 26 September 2015
فیلم بلند "زیبا" به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی کوهکن در بخش سینمای ایران در همدان به روی پرده می‌رود.

به گزارش تسنیم؛فیلم بلند ۸۰ دقیقه‌ای زیبا اولین فیلم بلند ویدئویی مجتبی کوهکن است که دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

تاکنون فیلم های کوتاه «آقای داغان» و «باستانی ها» از این هنرمند جوان به جشنواره wiper film festival نیویورک راه یافته است، ضمن اینکه فیلم «آقای داغان» پیش از این در جشنواره voices film festival کشور بحرین نیز پذیرفته شده بود.

فیلم زیبا ، با محوریت کودک و نوجوان و جهان کودکان محروم اما مستعد ،به موانع و تلاش‌هایی اشاره دارد که در مسیر زندگی آنها قرار گرفته است.

خلاصه فیلم

امیر پسرکی روستایی عاشق فوتبال و فوتبالیست شدن است که پدرش با وجود مخالفت شدید با بازی فوتبال امیر، به او قول داده اگر معدلش ۲۰ شود او را به شهر می‌برد تا تست فوتبال بدهد؛ اما تا قبل از گرفتن کارنامه اتفاقاتی رخ می‌دهد که مسیر زندگی امیر و پدرش را دگرگون می‌کند.

عوامل فیلم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده مجتبی کوهکن، دستیار کارگردان و برنامه ریز عباس آستانه، مدیر تصویربرداری مهدی کوهکن، طراح صحنه و لباس زهرا عزیزی، مدیر صدابرداری امیرکوهکن، صداگذار لیلاعزیزی، عکاس محمدرضا خورشیدی، بازیگران وحید رجب پور، عباس آستانه، آیدا مرادی و آناهیتا خسروی هستند.

مجتبی کوهکن متولد رشت، دانش آموخته کارگردانی سینما، مدرس انجمن سینمای جوانان گیلان، مدیرعامل شرکت سینمایی ایده پردازان معاصر است و کارگردانی فیلم‌های مستند ماهی در بم، مرداب، رها، فیلم داستانی پیرمرد، وفیلم تجربی سرزمین همسرم و غیرهنویسنده فیلمنامه های بلندی چون زیبا، جا ده تاریکی،مرد،خانه،باستانی‌ها و غیره، تصویربرداری و تدوین بسیاری از آثار کوتاه و حضور در بسیاری از جشنواره ها و کسب جوایز مختلف در بخشهای مختلف در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.

وی نویسندگی فیلمنامه‌های بلندی چون زیبا، جاده تاریکی، مرد، خانه، باستانی‌ها و غیره و تصویربرداری و تدوین بسیاری از آثار کوتاه را در کارنامه خود دارد، حضور در بسیاری از جشنواره ها و کسب جوایز مختلف در بخشهای مختلف از دیگر افتخارات اوست.

این فیلم در ۵ سانس، روز ۴ مهرماه ساعت ۱۱ و ۲۱ در سالن شماره یک سینما فلسطین، ۵ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار شهید آوینی یک و هفتم مهرماه در دو سانس ساعت ۱۵ و ۱۹ در سینما قدس همدان منتشر می‌شود.

به گزارش تسنیم، المپیاد فیلم‌سازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان چهارم تا هشتم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار