امام جمعه رباط کریم با اشاره به عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم توسط استانداری تهران گفت: شورای اسلامی شهر هر چه سریع‌تر فرد واجد شرایطی را به عنوان شهردار رباط کریم انتخاب کند.
کد خبر: ۹۹۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 01 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم ضمن تسلیت رحلت پیامبراعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: امروز بشریت تشنه عدالت و جویای حقیقت به سرعت جذب اسلام می‌شوند و عمل به تعالیم اسلام و آموزه‌های پیامبر گرامی را تنها راه نجات خود می‌دانند، وحشت استکبار و قدرت‌های استکباری از همین است.

وی گفت: فقدان علامه حسن زاده آملی ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی و حوزه‌های علمیه شیعه است.

امام جمعه رباط کریم شهید علی لندی نوجوان ایثارگر و فداکار دهه هشتادی را حسین فهمیده زمان خواند و افزود: این شهید ثابت کرد مرد بودن به سن و سال نیست بلکه به شناخت تکلیف، احساس مسئولیت و عمل به موقع است.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به ناراحتی و گلایه های مردم از مشکلات پیش آمده در عمران و آبادانی شهر گفت: انتظار مردم از شورای اسلامی شهر انتخاب شهرداری متدین، پاکدست، کارآمد و مجرب در مدت زمان کوتاه است، تاخیر بیش از این در انتخاب شهردار روا نیست.

امام جمعه رباط کریم به عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم توسط استانداری تهران اشاره کرد و افزود: شورای اسلامی شهر هر چه سریع‌تر فرد واجد شرایطی را انتخاب کند، تا شهر بیش از این آسیب نبیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار