کد خبر: ۹۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 23 September 2015

مسئول گروه جهادی محلات سلمان فارسی ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر کرج از اجرای طرح آبرسانی به یک روستای محروم در چهارمحال و بختیاری توسط بسیجیان و جهادگران البرزی خبر داد.

رضا بویینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از وظائفی که همواره بسیجیان بر عهده خود می‌دانند، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و نیازمندان است.

وی تصریح کرد: تا به امروز شجره طیبه بسیج خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ایران و به‌ویژه مردم نیازمند و مناطق محروم ارائه داده و این تلاش‌ها با جدیت بسیاری ادامه دارد.

این مسئول افزود: در همین راستا چندی‌ پیش گزارش‌هایی داشتیم مبنی بر اینکه ساکنان روستایی به نام چین از توابع شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری از داشتن آب لوله‌کشی و آب آشامیدنی سالم محروم هستند.

بویینی گفت: دسترسی نداشتن به آب روستایی در این روستا مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرد، به همین دلیل طرح آبرسانی به این روستا در دستور کار گروه جهادی محلات سلمان فارسی ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر کرج قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این زمینه طرحی در دستور کار قرار گرفت و در تاریخ یازدهم شهریورماه سال جاری 70 نفر از جهادگران این گروه به منطقه اعزام شدند.

مسئول گروه جهادی محلات سلمان فارسی افزود: یکی از دلایلی که تاکنون آب روستایی به این روستا منتقل نشده بود، راه سخت و صعب‌العبور روستای چین بود، اما جهادگران بدون توجه به مشکلات، کمبودها و سختی‌ها، اجرای طرح را آغاز کردند.

بویینی ادامه داد: اجرای طرح خوشبختانه با جدیت جهادگران بسیجی با موفقیت انجام و در نهایت یک حلقه چاه حفر و یک مخزن 28 هزار لیتری و پمپ 800 لیتری و لوله‌کشی مناسب در این روستای محروم احداث شد.

وی اظهار داشت: پس از اتمام موفقیت‌آمیز طرح فوق، مردم روستا از توابع شهرستان الیگودرز به آب شرب سالم دسترسی پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار