رئیس هیات کشتی استان قم گفت: لازمه حضور تیم کشتی فرنگی قم در لیگ برتر کشتی کشور تامین منابع مالی است و این امر چیزی نیست که خود هیات کشتی از عهده آن برآید.
کد خبر: ۹۹۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 05 September 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کشتی استان قم از لحاظ نفرات مشکلی برای حضور در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور ندارد اما آنچه به عنوان موانع حضوری پرتوان می‌شود از آن نام برد، نداشتن پشتیبانی و منابع مالی است.

وی عنوان کرد: هیات کشتی قم مشکلی بابت تیم‌داری ندارد و چند جلسه نیز با اداره کل ورزش و جوانان استان و مسوولان لیگ برگزار کرده‌ایم اما مبنای حضور ما تامین منابع مالی از طریق جذب اسپانسر است.

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: قم یکی از تیم‌هایی است که از نخستین دوره رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی ایران پایه ثابت این رقابت‌ها بوده و عنوان سومی این مسابقات و عنوان ششمی در جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود دارد که شاید هیچ تیم باشگاهی دیگری از قم قادر به تکرار چنین عنوانی نباشد.

وی ابراز کرد: در سال گذشته نیز تجربه حضور در لیگ را با شرایط کرونا داشتیم اما با وجود حضور با ترکیب کاملا بومی و استفاده از چهره‌های جوان و جویای نام، خلف وعده‌های داده شده، هیات را با بدهی مالی مواجه کرد و در حال حاضر اگر قرار بر حضور دوباره قم در لیگ برتر کشور باشد، ابتدا باید منابع مالی تامین شود.

علیایی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه حضور در سال‌های گذشته که با قول و قرار و وعده وارد لیگ می‌شدیم و در میانه راه و یا در انتها هیات کشتی برای بازپرداخت هزینه ها تنها می‌ماند، ما به دنبال جذب اسپانسر مالی مناسب هستیم.

رئیس هیات کشتی در پایان با اشاره به اینکه اعضای این هیات نسبت به چگونگی حضور در لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم و برآورد هزینه‌ها انجام شده و امیدواریم مسوولان اجرایی استان قم که از حضور در لیگ حمایت کرده‌اند، در جذب اسپانسر نیز کمک مورد نیاز را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار