رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب اعلام کرد: برخورد یک دستگاه وانت پیکان با سه خودرو وانت آریسان، پژو و پراید، صبح امروز (شنبه) در بزرگراه آزادگان تلفات جانی برجای نگذاشت.
کد خبر: ۹۹۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 04 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ مجید رنجبر توضیح داد: ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در مسیر بزرگراه آزادگان به شرق - تره‌بار یک دستگاه وانت پیکان به علت سرعت زیاد با سه وسیله دیگر برخورد کرد.

وی افزود: در این تصادف راننده وانت پیکان که قادر به کنترل وسیله خود نبوده با وانت آریسان، پژو و پراید برخورد و در مجموع به چهار خودرو خسارت شدید وارد می‌شود. 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند  پلیس راهور فاتب گفت: بی درنگ پس از این حادثه کارشناس منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حاضر شد و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کرد.

رنجبر از تمامی رانندگان خواست تا با سرعت مقرره در سطح معابر شهر تهران تردد کنند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

تصادف چهار خودرو در بزرگراه آزادگان تلفات جانی نداشت

آمار موتور سیکلت‌های سنگین توقیفی پایتخت به ۳۴ رسید

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در رصد شبانه‌روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت به منظور بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، در محدوده چمران به غرب دورگرد نمایشگاه، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین کاوازوکی ۱۰۰۰ سی.سی و هندا ۱۳۰۰ سی.سی در حال تردد مشاهده شدند.

سرهنگ علی همه‌خانی ادامه داد: بی درنگ تیم‌های مستقر منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ موفق شدند این ۲ موتورسیکلت سنگین را در طرح مهار متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای موتورسیکلت‌های مذکور در سطح این محدوده و احتمال بروز حادثه برای راکبان و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود، هر ۲ مورد در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با اجرای قانون و انتقال این موتور سیکلت‌های سنگین به پارکینگ، آمار توقیفی‌های این حوزه به ۳۴ مورد از ابتدای سال جاری تاکنون رسید.

همه‌خانی تاکید کرد: بارها اعلام شده است، پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی‌کشی و ایجاد سر و صدا، نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ‌گونه مدارک و بیمه همراه ندارند، طبق قانون برخورد و وسیله را به پارکینگ‌ منتقل می‌کند.

وی خطاب به شهروندان، خواستار شد تا در صورت مشاهده این موارد، مراتب تخلف را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

موتور سنگین اصطلاحی است که به موتورسیکلت های با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰ سی.سی اطلاق می شود و بنابر قانون از سال ۱۳۶۴ تردد با این وسایل نقلیه بدون مجوز از مراجع ذی صلاح ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار