نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی خبر داد: گزارش‌های موثقی از راه‌اندازی بازار سیاه داروی رمدسیویر در یکی از داروخانه‌های ماهشهر دریافت شده است.
کد خبر: ۹۸۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ 30 August 2021

نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی خبر داد: گزارش‌های موثقی از راه‌اندازی بازار سیاه داروی رمدسیویر در یکی از داروخانه‌های ماهشهر دریافت شده است.
حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی از راه‌اندازی بازار سیاه داروی رمدسیویر در یکی از داروخانه‌های بندر ماهشهر به ما اعلام شده که صحت دارد و عده‌ای در این شرایط در حق مردم «جنایت» انجام می‌دهند.

او در خصوص دلالی و بازار سیاه داروی رمدسیویر در بندر ماهشهر ادامه داد: گزارش‌های موثقی در این رابطه به بنده اعلام شده که از طریق نهاد مربوطه آن را پیگیری خواهم کرد، زیرا عده‌ای با این کار‌ها در این شرایط سخت، در حق مردم جنایت انجام می‌دهند که با از دادستان درخواست داریم با متخلفان شدیدا برخورد کند.

آقاجاری در حاشیه ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر افزود: از کادر درمان که شبانه‌روز در حال ایثار و فداکاری برای درمان بیماران کرونایی هستند، تشکر ویژه‌ای دارم اگرچه هفته‌های گذشته در بحث واکسیناسیون نارضایتی‌های زیادی وجود داشت که با تلاش بسیج جامعه پزشکی، امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز تجمیعی در مصلای نماز جمعه راه‌اندازی شد تا مشکلات کمتر شود که جای تقدیر دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت سی. تی. اسکن در بندر ماهشهر اظهار کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تا به امروز، توانستیم مجوز سه دستگاه سی. تی. اسکن را برای سه بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر اخذ کنیم.

آقاجری در ادامه بیان داشت: اخیرا یکی از مسوولان مصاحبه کرده و گفته برای خرید سی. تی. اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی مشکل مجوز وجود دارد؛ در حالی که مجوز سی. تی. اسکن این بیمارستان را تیرماه گرفتیم و حتی پول نصب این دستگاه‌ها را از شورای راهبردی تامین کردیم.

او تصریح کرد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، اتاق سی. تی. اسکن بیمارستان حاجیه معرفی را گچکاری کرده و منتظرند گچ خشک شود؛ در حالی که اگر از ابتدا دیوار را کاشی می‌زدند وضع این گونه نمی‌شد.

این مقام مسئول با اشاره به تعلل پیمانکار در تکمیل پروژه اتاق سی. تی اسکن، خاطرنشان کرد: از دادستان درخواست دارم با پیمانکار‌هایی که با جان مردم بازی می‌کنند، برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.

ملاقات عمومی برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌های ماهشهر!
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اخیرا در بیمارستان‌های سطح شهرستان ملاقات عمومی برای بیماران کرونایی اتفاق می‌افتد که بسیار عجیب است و جای تعجب دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در خصوص وضعیت بازار بندر ماهشهر گفت: بسیاری از فروشندگان متاسفانه از ماسک استفاده نمی‌کنند و اکنون در بندر ماهشهر به ازای هر هزار نفر، یکنفر در بیمارستان‌ها بستری است، اما در بحث سلامتی مردم مسامحه قابل قبول نیست و اتاق اصناف باید با شدت با متخلفان برخورد کند؛ مسوولانی که توان کار کردن ندارند از مسوولیت خود کناره‌گیری کنند.

برچسب ها: حبیب آقاجری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار