نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف رقبای خود خود می‌روند.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ 01 May 2024

تابناک خوزستان: روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۵ در خانه پذیرای ملوان است و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷ و فولاد از ساعت ۱۸:۱۵ در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب رو در روی تیم های هوادار و آلومینیوم اراک قرار گرفتند.

هوادار - نفت آبادان

نفت که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و با کمالوند هم نتوانسته از قعر جدول جدا شود، امیدوارم است امروز بتواند با شکست تیم هوادار و در صورت لغزش نساجی و دیگر تیم‌های کاندیدای سقوط، امیدش را برای بقا زنده نگه دارد.

آبادانی‌های ۱۶ امتیازی امروز در حالی با هوادار با ۲۵ امتیازی دیدار می کنند که اصلا حریف آسانی در پیش ندارند و این تیم در سه هفته اخیر شکستی متحمل نشده است. اما از آن جا که کمالوند و شاگردانش به خوبی اهمیت سه امتیاز بازی حساس با هوادار را می‌دانند، مطمئنا تنها در اندیشه برد خواهند بود.

استقلال خوزستان - ملوان

استقلالی‌ها که از کامبک در سیرجان به بازی با ملوان در اهواز رسیده اند، در فاصله تعطیلی چند روزه لیگ، به واسطه برگزار نشدن بازی ملاثانی و فجر در غدیر اهواز با حاشیه هایی مواجه بوده‌اند. موضوعی که باعث شد پورموسوی روز گذشته در نشست خبری عنوان کند اگر این حواشی روی تمرکز تیمش در بازی با ملوان تاثیر گذاشته باشد، درخصوص برخی مسائل افشاگری خواهد کرد.

ملوان هم که امسال با تارتار عملکرد خوبی داشته و امروز در اهواز در جستجوی برد است تا در صورت لغزش تراکتور به رده چهارم صعود کند، مطمئنا روز سختی را برای شاگردان پورموسوی رقم خواهد زد. استقلال هم در صورت برد و لغزش فولاد با یک رده صعود در جایگاه سیزدهم جدول قرار می گیرد. این بازی باتوجه به انگیزه دو تیم برای کسب برد می‌تواند دیدنی باشد.

آلومینیوم اراک - فولاد

فولاد که برخلاف سابقه خوبش در لیگ برتر و تجربه قهرمانی در این رقابت ها و حضور در آسیا، در لیگ بیست و سوم اوضاع و احوال خوبی ندارد و جزو تیم‌های قعر جدولی است برای این که وضعیت خود را بهبود ببخشد به برد در بازی امروز در اراک نیاز مبرم دارد.

آلومینیوم که از یک برد دراماتیک در جام حذفی مقابل پرسپولیس به بازی با فولاد رسیده اسن، مطمئنا باتوجه به انگیزه‌اش تنها به برد دیدار امروز فکر می کند، اما از آنجا که ویسی و شاگردانش برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند، مطمئنا به آسانی تسلیم شدنی نخواهند بود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار