رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد:
حدود 500باشگاه ورزشی بدون مجوز در مشهد فعال هستند که در این راستا ۲۵۲ باشگاه متخلف پلمب و اخطار و تعهد از هفت باشگاه غیرقانونی بدنسازی بانوان در مشهد صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد در مورد باشگاه هایی که غیر قانونی به فعالیتهای حرفه ای بانوان در رشته پرورش اندام می پردازند، گفت: تاکنون هفت باشگاه در مشهد با شرایطی مشابه به فعالیت غیر قانونی در حوزه پرورش اندام شناسایی شده اند و به آنها اخطار دادیم، در صورت مشاهده دوباره این چنین موارد، با آنها برخورد سختی خواهد شد، ضمن اینکه در این مورد تعهدهای سفت و سختی نیز از آنها گرفته شده است.

بنابراین گزارش، رقم دقیقی که مجید پوررضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد از باشگاه های مجوز دار می‌دهد 950 باشگاه است. البته او به این نکته هم اشاره می کند که این آمار نسبت به زمان قبل از مدیریت خودش بیش از 200 درصد رشد داشته است.

950 باشگاه مجوز دار

پوررضایی می گوید: تا قبل از این از 1500 باشگاه حدود 300 باشگاه مجوز دار در مشهد فعالیت داشتند که این آمار تاکنون به 950 باشگاه رسیده است.

 رئیس اداره ورزش وجوانان مشهد افزود: در این مدت به تمامی اماکنی که به عنوان باشگاه فعالیت دارند، سرکشی کردیم و هفت گروه بازرسی ما خیابان به خیابان تمام شهر را رفتند تا از نحوه فعالیت باشگاه ها اطلاع پیدا کنند که طی این سرکشی 252 باشگاه بدون مجوز و مشکل دار به دلایلی از جمله نداشتن کارت مربیگری و فروش دارو و مکملهای غیرمجاز شامل قانون پلمب شدند.

ظلم باشگاهداران متخلف به ورزشکاران

وی در ادامه می افزاید: در شماری از باشگاه های خصوصی مشهد که تحت عنوان ورزش و فعالیتهای ورزشی کار می کنند، به مردم ظلم می شود و بدون اینکه از شرایط اطلاعی داشته باشند، قرص و داروهای مختلف در بسته‌های تغییر داده شده و خوش آب و رنگ به خورد مردم می‌دهند! ما به این چنین باشگاه هایی ابتدا اخطار می‌دهیم، اگر ظرف یک هفته  مشکلات خود را برطرف نکنند، با هماهنگی اداره اماکن اخطاری 10 روزه دیگر به آنها می دهیم و بعد از آن اقدام به پلمب می کنیم.

بازگشایی مجدد باشگاه های پلمپ شده!

همچنین پوررضایی با بیان اینکه اکثر باشگاه های پلمب شده بعد از یکی دو روز دوباره بازگشایی می شود، به خبرنگار قدس اظهار کرد: وقتی باشگاهی پلمب می شود، مسؤول باشگاه با مراجعه به اداره ورزش وجوانان و تعهد محضری باید ظرف یک ماه تمام موارد مورد نظر برای مجوز دار شدن را رعایت کنند که بیشتر آنان این موارد را پیگیری و رفع می کنند و دوباره به فعالیتشان ادامه می دهند.

رئیس اداره ورزش وجوانان مشهد همچنین افزود: در این مدت فقط یک مورد از باشگاه های پلمب شده بدون هماهنگی اقدام به فک پلمب کرده بود که با حضور نیروی انتظامی شخص متخلف به کلانتری محل احضار شد که با پا در میانی ما و همکاری شخص مورد نظر، مشکل حل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار