اولین جلسه شورای ششم شهر پاکدشت با موضوع ساماندهی فوری آرامستان ده امام و احداث آرامستان جدید برگزار شد و برطرف کردن بوی نامطبوع آرامستان تا آخر هفته، در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ 21 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، اولین جلسه علنی شورای ششم شهر پاکدشت بعد از ظهر امروز در محل ساختمان شورا با حضور تمام اعضای شورای شهر،کارشناسان و صاحب نظران و تعداد محدودی از شهروندان برگزار شد.

در این جلسه با مدیریت محمد نجفی رئیس شورا، کارشناسان و صاحب نظران و اعضای شورای شهر به تبادل نظر درباره بررسی و رسیدگی به مشکلات آرامستان ده امام پرداختند.

محمد نجفی رئیس شورای شهر پاکدشت در حاشیه جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تصمیمات اخذ شده اظهار کرد: ساماندهی فوری آرامستان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: برطرف کردن بوی نامطبوع آرامستان تا آخر هفته همچنین ساماندهی تدفین اموات کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای شهر پاکدشت از تنظیم مقررات تدفین و تکریم ارباب ‌رجوعان خبر داد و گفت: دراین باره امورات اداری و مالی شفاف شده و همچنین غسالخانه جدید طی روزهای آینده راه اندازی می شود.

نجفی با اشاره به تکمیل ظرفیت آرامستان ده امام خاطرنشان کرد: پیگیری زمین برای احداث آرامستان جدید در دستور کار قرارگرفته که پس از سیر مراحل اداری و انجام هماهنگی های لازم با دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه این مهم به زودی محقق خواهد شد.

 شهر پاکدشت با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در تغسیل و تدفین اموات شهروندان دچار مشکلاتی از قبیل کمبود جا، بوی نامطبوع، تغسیل اموات شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار