فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۵۰۰کیلوگرم زغال چوب قاچاق و۲ میلیارد ریال کالای قاچاق درمحور مواصلاتی چرام به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آرو خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 16 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید محمد موسوی   "اظهار داشت:  درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی آرو  شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور چرام   به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند .                 
وی افزود : مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودرو  پژو ۴۰۵  مشکوک و آنها را متوقف و در بازرسی از این خودروها ، ۵۰۰ کیلو گرم زغال چوب قاچاق و ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل ۲۹۵۰۰ عدد فندک گازی بزرگ  و...  کشف و ضبط نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  اظهار داشت: دراین زمینه  ۲ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              
درپایان این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران  در دستور کار پلیس قرار گرفته است واز مردم خواست هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار