با حضور مسئولان پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد مسئول جدید موسسه راهگشای استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ 28 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولانی از مرکز، رئیس جدید موسسه راهگشای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در این آیین که در محل پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد از خدمات چند ساله سید علی میرزا موسوی قدردانی و سرهنگ سید صدرالدین غریبی به عنوان مسئول جدید موسسه راهگشا در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در این آیین سرهنگ جابر پیوست با اشاره به اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب خدمتگزاران شده اظهار کرد: باید برای خدمت به مردم همه تلاش خود را به کار گیریم، زیرا مردم، ولی نعمتان ما هستند و می‌بایست نهایت تلاش خود را برای تکریم آن‌ها به کار گیریم.

وی در ادامه با اشاره به معرفی رئیس جدید موسسه راهگشای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرهنگ غریبی از مسئولان وظیفه شناس در مجموعه‌های مختلف پلیس راهور بوده که مراحل مختلف را از پایین به بالا طی کرده و در مجموعه تصادفات شماره گذاری تعویض پلاک و همچنین ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان توفیق خدمت به مردم را داشته است و مدیری ناآشنا با مجموعه نیست.

سرهنگ غریبی نیز در این آیین با بیان اینکه نیاز به دستگاه ضرب پلاک در استان داریم گفت تعداد غرفه‌های تعویض پلاک و نقل و انتقال در استان جوابگوی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

مدیر جدید موسسه راه‌گشای استان با بیان اینکه سه اصل سرعت، دقت و صحت در انجام ماموریت‌های این موسسه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شاخص‌ترین برنامه این موسسه باید خدمات‌رسانی درست به مردم باشد که سرلوحه کار ما قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار