امام جمعه شهرکرد گفت:همه می‌دانند که این دولت در چه شرایطی زمام امور را به دست گرفته است، از همه مهمتر این است که تقریبا دولت دست خالی شرایط را آغاز کرده است اما در این شرایط همراهی مردم با دولت، عبور دهنده کشور از وضع موجود است.
کد خبر: ۹۸۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 06 August 2021

 

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: تقوای شرایط کرونایی این است که مراقب خود و دیگران باشیم و هر چه می‌توانیم، دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم و به سلامت دیگران و جامعه بیندیشیم، اقتضا این است که عروسی‌ها و جشن‌ها، مهمانی‌ها و رفت و آمد خانوادگی که به شدت ضایعه ایجاد می‌کند، شکل نگیرد که این‌ها همه تقوا است.

وی با اشاره به ماه محرم، خاطرنشان کرد: باید محرم را به شکل درستی برگزار و پیام آن را درک کرد، طوری که سلامت جامعه به خطر نیفتد، وقتی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو فریضه تا آنجا ادامه می‌یابد که عاشورا به وجود می‌آورد چگونه می‌تواند انسان نسبت به این دو فریضه بی‌تفاوت باشد، امام حسین(ع) قیام کربلا را بر امر به معروف و نهی از منکر استوار کرده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شکل‌گیری دولت جدید، بیان داشت: در شرایطی که دولت جدید شکل گرفته است، طبعا شرایط تحول و اثربخشی آغاز می‌شود، لازمه حاکمیت یافتن دیدگاه آقای رئیسی که ایشان رئیس جمهور همه هستند این است که همه به آن جامه عمل بپوشانند و ایشان رئیس جمهور همه باشند.

نکونام با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌های این دولت باید قدری سعه صدر داشت، گفت: باید با همدلی بیشتری کمک کنیم تا مسئولیت‌ها به افراد سپرده شود و هرکس منتخب دولت شد باید به او کمک کنیم، برخی نگاه‌ها که جزئی‌نگری و بخشی‌نگری است به کشور، جامعه و استان آسیب می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همه می‌دانند که این دولت در چه شرایطی زمام امور را به دست گرفته است، از همه مهمتر این است که تقریبا دولت دست خالی شرایط را آغاز کرده است اما در این شرایط همراهی مردم با دولت، عبور دهنده کشور از وضع موجود است.

وی بیان داشت: در شرایط سخت کرونایی به سر می‌بریم، در این شرابط مراقبت‌های مردمی و اجتماعی باید افزایش داشته باشد، هر چه بتوان از بار سنگین مجموعه پزشکی و درمان کاهید نباید کوتاهی کرد، با تشکر از وزیر بهداشت و درمان تقاضا دارم گوشه چشمی کمک به استان چهارمحال و بختیاری داشته باشند، از جهات عدیده وضع این استان نامناسب است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت جدید، دولت تحول است، بخش عمده تحول هم در مبارزه با فساد و کار انقلابی و جهادی و خدمت خستگی‌ناپذیر است و این هر دو آدم‌های انقلابی می‌خواهد که امید است رئیس جمهور با حمایت مردمی یک دولت انقلابی شکل دهد اما آنچه مهم است آنکه فسادستیزی و تحول، عده‌ای که منافع آن‌ها به خطر می‌افتد برمی‌انگیزاند و به موضع‌گیری وادار می‌کند.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: همه باید مراقب این خط شیطانی دشمنان و بدخواهان باشیم و هر کس با نگاه و با هر سلیقه سیاسی به مصالح کشور و انقلاب بیندیشد و کمک کند شاهد تحول باشیم، با تبلیغات سوء و ایران هراسی یکی از اهداف شوم آنها مقابله با دولت جدید است و البته تدابیر حکیمانه دولت وسیاست خارجی معقول و متوازن، اینها را خنثی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار