بازیگران دو تئاتر از چهارمحال و بختیاری با کسب سه مقام برتر بازیگری در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ 13 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری بیش از ۲۲۲ اثر بازبینی شدند و در نهایت ۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان(عج) گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی «مرضیه نفر سفیددشتی» از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه‌یافته از استان در جشنواره پانزدهم بودند.

در بخش بازیگری زن «زهرا احمدی سفید دشتی» و «مبینا معصومی سفید دشتی» از شهر بروجن استان چهار محال و بختیاری برای بازی در نمایش «گیلدا» از مسجد جامع سفید دشت تقدیر شدند و جایزه نقدی دریافت کردند.

همچنین در همین بخش نسیم سلطانی نسب از شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری برای بازی در نمایش لیلا جایزه بازیگری را دریافت کرد.

در این جشنواره، بیش از ۵۰ بازیگر زن در نمایش‌ها ایفای نقش می‌کردند که هیئت داوران ۸ بازیگر زن را به عنوان بازیگران برتر جشنواره معرفی کرد.

یادآور می‌شود، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد به دبیری سید مصطفی موتورچی و داوری اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در بافق یزد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار