کار تدوین مستند زندگینامه زنده‌یاد حسین پناهی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کیانی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۸۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 05 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محسن کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از پایان تدوین فیلم مستند ( کسی که هیچکس نبود ) زندگینامه زنده یاد حسین پناهی خبر داد و گفت: استارت فیلم مستند "کسی که هیچکس نبود" در سال ۱۳۹۵ در استان کهگیلویه و بویراحمد زده شد و مرحله نگارش و تحقیق و فیلمنامه حدود یک سال طول کشید.
 کارگردان و فیلمساز کهگیلویه و بویراحمدی بیان کرد: مرحله تدوین نهایی مستند تیرماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و خوشحالم از این که توانستم اثری از نویسنده و بازیگر مطرح استان تولید کنم که بی‌شک ماندگار خواهد شد.
وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود این فیلم امروز چهاردهم مرداد در سالروز وفات زنده یاد حسین پناهی با حضور هنرمندان و خبرنگاران در تهران رونمایی شود اما به دلیل شرایط کرونایی و ممنوع بودن تجمعات این برنامه لغو و به تاریخ دیگری موکول شد که طی روزهای آینده تاریخ دقیق آن مشخص خواهد شد.
کیانی با قدردانی از اهالی محترم شهر سوق و مردم خون گرم و مهمان نواز روستای دژکوه از عوامل و همکارانش در "مجموعه کسی که هیچکس نبود" تشکر کرد.
به گزارش فارس؛ راوی،  دستیار کارگردان  و برنامه‌ریز الناز عکاف، گوینده متن _مهناز نجفی، مدیر تولید_هستی رهبر، گروه تولید_دارا حسین پور_خلیل عمران پور_ اسماعیل امینی، تصویربرداران_ صادق علایی_ باقر مردانی_صادق موسوی عوامل این مستند است.
تحقیق و پژوهش این مستند برای عهده محسن کیانی_ کبری راخداپور، صدابردار علی اسکندری- سجاد امیری، طراح صحنه و لباس
امید موسوی، تدوین یاشار اکبرپور، منشی صحنه بهاره بشکار و مجری طرح موسسه فرهنگی و هنری ، هنرنمای دنا است.
حسین پناهی شاعر، نویسنده و بازیگر در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۳۵ در روستای دژکوه کهگیلویه و بویراحمد به دنیا آمد و ۱۴ مرداد ۱۳۸۳ در تهران درگذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار