رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از نقش بستن دیالوگ های خاص فیلم های مطرح کودک و نوجوان بر روی 300 تابلوی تبلیغاتی در شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 10 July 2021

احمد رضایی با اشاره به طرح تابلوها اظهار داشت: با توجه به نامگذاری  18 تیرماه به عنوان روز ادبیات کودک و نوجوان و میزبانی اصفهان برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان و همچنین استفاده از ادبیات برای ساخت فیلم های کودک و نوجوانان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی تصمیم بر آن گرفت تا پیام های این دوره از گالری تبلیغات شهری را بر اساس فیلم های به نمایش درآمده در ادوار مختلف جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تهیه کند.

وی افزود: پس از گزینش فیلم های موردنظر، دیالوگ های خاص استخراج و تبدیل به شعارهایی بر اساس مفاهیم اخلاق شهروندی گردید که از آن جمله می توان به دیالوگ فیلم های سفر جادوئی، کلاه قرمزی و پسرخاله، پشت پرده مه، پدرِ آن دیگری، خواهران غریب، جعبه موسیقی، تنهای تنهای تنها، بچه های آسمان، کیسه برنج و قصه های مجید اشاره کرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: آموختن انسانیت، وقت گذاشتن برای کودکان، پرهیز از خشونت، عذرخواهی کردن، تهمت نزدن، احترام به مادر، فراموش نکردن آرزوها و... از جمله مفاهیم اخلاق شهروندی بوده که در قالب دیالوگ آمده است.

رضایی با بیان اینکه این طرح ها در 300 تابلو تبلیغات شهری تا 30 تیر به نمایش درمی آید، تصریح کرد: با توجه به تصاویر شخصیت های اصلی 14 فیلم، پوسترهایی آماده شده که عنوان فیلم و کارگردان نیز در پوستر درج شده و با دیدن این پوسترها و دیالوگ هایش، خاطره آن فیلم برای شهروندان زنده می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت هریک از این طرح ها می توانند به بخش تبلیغات شهری سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار