نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «رنگ و زندگی» امروز /سه شنبه/ با رونمایی از آثار ۸ هنرمند در نگارخانه گل نرگس تهران آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۹۷۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 29 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» ،این نمایشگاه  ابتدا به صورت  مجازی درنگارخانه گل نرگس آغاز به کار کرده بود و امروز به صورت حضوری توسط  احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افتتاح شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرماندار تهران ،صورت گرفت آثاری از سعیده آرین، بنفشه احمدزاده، پروین حسین زاده تبریزی، حمید جعفری شکیب، نگار جهانگیری مرفه، فرهنگ عاطفی، بهداد نجفی وحسن نوروزنیا به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه ‌گردان آثار هنرهای تجسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هنر می‌تواند جایگزین بسیاری از ناامیدی ها و افسردگی ها  در جامعه شود، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه گام برداشتن در جهت پیوند هرچه بیشتر هنر با جامعه و آمیختن محتوای هنری، فرم و رنگ با بافت و لایه های زندگی ماشینی و صنعتی انسان امروزی است.

بهداد نجفی ادامه داد: در این کار گروهی که آثار هنرمندان در حوزه  هنرهای تجسمی به نمایش عموم درآمده، تلاش شده است بار دیگر رنگ و هنر و زیبایی به زندگی روزمره مردم آورده شود.

نمایشگاه «رنگ و زندگی» درنگارخانه گل نرگس تهران افتتاح شد


نمایشگاه تجسمی «رنگ و زندگی»  تا تاریخ ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۲ الی ۲۰ پذیرای تمام علاقه مندان به حوزه هنرهای تجسمی در نگارخانه گل نرگس واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران به نشانی خیابان استاد مطهری ،نرسیده به خیابان سهروردی،شماره ۱۳۰، خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار